صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا تریبلکس جنگلی ارزنده در حسین آباد آمل

خرید ویلا تریبلکس جنگلی ارزنده در حسین آباد آمل

218
قیمت
7,500,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23071
زمین
500 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس جنگلی ارزنده در حسین آباد آمل

سلام و درود فراوان بر همه ی همراهان عزیز سایت املاک رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید که سلامتی یقینا بهترین نعمت خداست.

امروز باز هم مهمان نگاه گرم شما عزیزان هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای تریبلکس جنگلی ارزنده در حسین آباد آمل بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، این ویلا را از دست ندهید.

 این ویلا در شهر زیبای آمل و در یک روستای برند به نام حسین آباد بنا شده است؛ حسین آباد در جاده آمل به محمود آباد قرار گرفته است که از یک سو به جنگل های سر سبز آمل و از سوی دیگر، به سواحل زیبای دریای خزر به واسطه محمودآباد دسترسی دارد؛ روستای حسین آباد طی سال های اخیر توانسته است در صنعت ویلا سازی پیشرفت چشم گیری داشته باشد و شهرک های برندی را به وجود بیاورد؛ از همین رو افراد زیادی به دنبال خرید ویلا حسین آباد هستند.

شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا آمل می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده است دیدن کنید.

 این ویلای تریبلکس دارای ۵۰۰ متر زمین و ۳۵۰ متر زیربنای مفید تریبلکس می باشد؛ ۴ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که به لطف متراژ بالای ویلا، تمامی اتاق خواب ها به صورت مستر و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ در اتاق خواب ها برای راحتی بیشتر شما عزیزان، کمددیواری نیز طراحی شده است که می توانید وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

 این ویلای لاکچری کاملا نوساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلا در یک شهرک برند با نگهبانی دائم و دوربین مداربسته بنا شده است که امنیت آن را به طور کامل تضمین می کند؛ شما برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 نمای زیبای این ویلای شهرکی به صورت مدرن طراحی شده است که تراس های بزرگ و دلبازی نیز در آن تعبیه شده است که چشم انداز آن به سمت جنگل های زیبای شمال کشور می باشد؛ اگر از علاقمندان خرید ویلا نما مدرن هستید، کتافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نما مدرن سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 آشپزخانه ویلا دارای کابینت های ام دی اف، صفحه سنگ، صفحه کورین، صفحه چوب، اپن، لاندری، هود و گاز رومیزی می باشد.

این ویلا دارای سند تک برگ و پروانه پایان کار می باشد که خیال شما را از بابت قانونی بودن ساخت ویلا آسوده می سازد؛ اگر خرید ویلا سنددار برای شما اولویت دارد، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23071
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره