صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا تریبلکس لاکچری شهرکی در آمل

خرید ویلا تریبلکس لاکچری شهرکی در آمل

224
قیمت
8,100,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23072
زمین
350 متر مربع
بنا
360 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا تریبلکس لاکچری شهرکی در آمل

با نام و یاد خدا، سلام؛ سلام به همه ی همراهان عزیز و ارجمند سایت رویال ویلا؛ حالتون چطوره؟ امیدوارم حال دلتون عالی باشه.

امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس لاکچری شهرکی که در آمل بنا شده است را معرفی کنیم؛ پس تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا که در عنوان هم خواندید، به صورت تریبلکس بنا شده است؛ ویلاهای تریبلکس دارای ساختار ۳ طبقه ای هستند و به همین دلیل، دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر ویلاها هستند؛ این نوع ویلا با تمامی تجهیزات از قبیل استخر، سونا، سیستم هوشمند و ... طراحی می شوند؛ اگر شما هم دارای توان مالی بالایی هستید و قدرت خرید ویلا تریبلکس را دارید، می توانید از سایر ویلاهای تریبلکس سایت رویال ویلا نیز دیدن کنید.

 این ویلای لاکچری ۳۶۰ متر زمین و ۳۵۰ متر زیربنا دارد؛ ۵ اتاق خواب در این ویلا تعبیه شده است که تمامی خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ همچنین ابعاد تمامی ویلاها استاندارد بوده و دارای نورگیر بسیار عالی هستند؛ البته لازم به ذکر است که در اتاق خواب ها برای راحتی بیشتر شما عزیزان، کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است.

 این ویلای تریبلکس در سال ۱۴۰۱ بنا شده است و نوساز می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشند.

 تمامی مراحل قانونی این ویلای تریبلکس لاکچری طی شده است و دارای پروانه پایان کار و سند رسمی می باشد؛ اگر برای شما هم خرید ویلا سنددار در اولویت قرار دارد، این ویلا بهترین گزینه برای شما می باشد.

 پوشش کف ویلا از سرامیک و پوشش سقف آن نیز از کناف می باشد که با چوب هم تزئین شده است.

درب ورودی ویلا برای امنیت بیشتر ضد سرقت و پنجره ها نیز دوجداره می باشند.

این ویلا در یک شهرک برند با نگهبانی دائم و دوربین مداربسته بنا شده است؛ شما برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر، می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

آشپزخانه ویلا دارای کابینت های ممبران، صفحه سنگ، هود، گاز رومیزی و فر توکار می باشد.

در داخل ویلا، استخر ۴ فصل با تمامی تجهیزات و امکانات در نظر گرفته شده است؛ در سال های قبل، شاید خرید ویلا استخردار برای همه ی افراد میسر نبود؛ اما امروزه با پیشرفت صنعت ویلاسازی، بیشتر ویلاهای لاکچری دارای استخر شخصی می باشند.

از سایر امکانات این ولا می توان به تراس، پاسیو، شومینه، باربیکیو، دوربین مداربسته، سوئیت مجزا، لوستر و نور پردازی اشاره کرد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: