صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس استخردار در آمل

خرید ویلا دوبلکس استخردار در آمل

231
قیمت
5,200,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23073
زمین
350 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس استخردار در آمل

 سلام و عرض ادب خدمت همه ی همراهان محترم سایت تخصصی رویال ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 امروز در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس استخردار در آمل بپردازیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا استخردار را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا به صورت دوبلکس و در ۲ طبقه بنا شده است؛ این نوع ویلا، همانطور که از نامشان پیداست، دارای ساختار ۲ طبقه ای می باشند؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن زیربنای بیشتر نسبت به سایر ویلاها، اغلب دارای قیمت بیشتری نیز هستند؛ اگر شما هم دارای خانواده پر جمعیت هستید، یقینا این نوع ویلا بهترین گزینه برای شما می باشد.

 این ویلا کاملا نو ساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده است؛ همچنین ناگفته نماند که ویلا تا به امروز کلید نخورده می باشد.

 آمل یکی از شهرهای بزرگ و مهم استان مازندران می باشد که تقریبا در مرکز این استان واقع شده است؛ آمل با شهرهای فریدونکنار، چمستان، بابل و محمودآباد همسایه و همجوار می باشد؛ البته مهم ترین همسایه شهرستان آمل، پایتخت کشور، یعنی تهران می باشد؛ به همین دلیل، اغلب پایتخت نشینان خرید ویلا آمل را بر می گزینند.

 متراژ کل زمین این ویلا ۳۵۰ متر و زیربنای آن هم ۳۰۰ متر می باشد؛ به لطف متراژ بالای این ویلا، ۳ اتاق خواب در آن در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

حیاط کاری این ویلا بسیار زیبا و بی نقص می باشد؛ در حیاط استخر رو باز ۴ فصل با تمامی تجهیزات و موتورخانه طراحی شده است که می توانید در کنار خانواده از آن لذت ببرید؛ همچنین در باغچه، گیاهان و گل های زینتی زیبایی گاشته شده که یک فضای بسیار زیبایی را به ارمغان آورده است.

 نمای این ویلا به صورت مدرن و از سنگ و شیشه می باشد؛ سنگ که دارای مقاومت بالایی است می تواند رنگ و زیبایی خود را طی سالیان طولانی حفظ نماید؛ شما دوستان گرامی برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

تاسیسات گرمایشی این ویلا که به طور کامل نصب می باشد، شامل پکیج و رادیاتور است.

آشپزخانه ویلا دارای کابینت درجه یک، هود و گاز رو میزی است؛ این ویلا علاوه بر استخر، دارای سونا نیز می باشد که آن را به یک ویلای همه چیز تمام تبدیل کرده است.

 

 مشاورین و کارشناسان حرفه ای رویال ویلا همراه شما هستند تا یک خرید مطمئن در شمال را تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23073
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره