صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس سنددار در آمل

خرید ویلا دوبلکس سنددار در آمل

251
قیمت
6,300,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23075
زمین
460 متر مربع
بنا
348 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سنددار در آمل

سلام به همه ی همراهان محترم و بینندگان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حالتون عالی باشه و در آخرین ماه سال ۱۴۰۱، بهترین اتفاق ها براتون رقم بخوره.

در این آگهی، می خواهیم یک دستگاه ویلای دوبلکس نماسنگ سنددار که در آمل بنا شده است را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس خوشحال می شویم تا انتهای این آگهی ما را همراهی کنید؛ مشاورین و کارشناسان رویال ویلا از صفر تا صد خرید ویلا در شمال با شما همراه هستند تا خرید مطمئنی را تجربه کنید.

 این ویلای لاکچری در دو طبقه و به صورت دوبلکس بنا شده است؛ ویلاهای دوبلکس همانطور که از نامشان پیداست، به ویلاهایی گفته می شود که از ۲ طبقه تشکیل می شوند و هر یک از این طبقات مانند واحد مجزا می باشند؛ به عنوان مثال، هر طبقه دارای اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس و حمام می باشد؛ این طبقات به واسطه راه پله داخلی به یک دیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس نیازمند توان مالی بالایی می باشد و همچنین این نوع ویلا برای خانواده های پر جمعیت گزینه بسیار مناسبی می باشد؛ زیرا متراژ زیربنای بیشتری را در اختیار ساکنین قرار می دهد.

 تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا به طور اختصاصی نصب و آماده بهره برداری می باشد.

 متراژ کل زمین این ویلای سنددار، ۴۶۰ متر و زیربنای مفید آن نیز ۳۴۸ متر است؛ ۴ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی اتاق خواب ها بزرگ و دارای کمددیواری نیز می باشند.

 دکوراسیون داخلی و متریال این ویلا بسیار زیبا و شیک می باشد؛ دیوارهای ویلا با کاغذدیواری های مرغوب، کف ویلا سرامیک و سقف آن نیز کناف کاری شده است که با هالوژن و نور مخفی دیزاین شده است؛ همچنین لوسترها نیز نصب می باشند.

 نمای این ویلا سنگی و با طراحی رومی باشد؛ ویلاهای نما رومی دارای ستون های بلند و تراس بزرگ در جلوی ویلا می باشند؛ اگر شما هم از علاقمندان به خرید ویلا نما رومی هستید، می توانید با کلیک کردن روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای نما رومی سایت تخصصی رویال ویلا دیدن نمایید.

 حیاط سازی ویلا بسیار شیک و زیبا می باشد؛ در باغچه انواع گل های رنگارنگ با گیاهان زینتی و درختان زیبا کاشته شده است.

 این ویلا تمام مراحل ساختش به صورت کاملا قانونی بوده و دارای پروانه پایان کار و سند تک برگ می باشد که این موضوع را تایید می کند؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر کلیک کنید.

 

 از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان و مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید؛ همچنین می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23075
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره