صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا فلت ارزان در منطقه برند آمل

خرید ویلا فلت ارزان در منطقه برند آمل

237
قیمت
1,700,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23076
زمین
100 متر مربع
بنا
70 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت ارزان در منطقه برند آمل

سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان عزیز و ارجمند املاک رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه جیبتون پر پول و لبتون خندون.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای فلت نما مدرن سنددار که در شهر جنگلی آمل بنا شده است؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا فلت هستید، این آگهی را از دست ندهید.

این ویلای نما مدرن فلت در شهرستان زیبای آمل، و در یک روستای برند بنا شده است؛ شهرستان آمل یکی از شهرهای زیبا و سر سبز استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن آب و هوای بسیار مطلوب، توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد؛ چنانچه شما هم از علاقمندان خرید ویلا آمل هستید، می توانید با کلیک کردن روی نوشته رنگی شده، از سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده است دیدن نمایید.

 این ویلا دارای ۱۰۰ متر زمین می باشد که ۷۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۲ اتاق خواب برای این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 نمای زیبای این ویلا به صورت مدرن می باشد؛ ویلاهای نما مدرن با طرح های مختلف و البته با متریال های گوناگون طراحی می شوند؛ شما می توانید برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید؛ متریالی که برای نمای این ویلا در نظر گرفته شده است، از شیشه، سنگ و کامپوزیت می باشد.

 دسترسی این ویلا به جنگل های سر سبز آمل، بسیار آسان می باشد؛ افرادی که علاقمند به طبیعت و گردشگری هستند، بهترین گزینه برایشان، خرید ویلا جنگلی می باشد.

 آشپزخانه ویلا دارای کابینت های درجه یک ام دی اف، هود و گاز رو میزی می باشد.

 یکی از مهم ترین مزیت های این ویلای فلت نما مدرن، سنددار بودن آن می باشد؛ امروزه داشتن سند یک مزیت و ملاک مهم برای ویلا محسوب می شود؛ اگر قصد مشاهده و خرید ویلا سنددار را دارید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

تمامی پنجره های دو جداره می باشند که مانع از ورود صداهای اضافه به داخل ویلا می شوند.

پوشش کف ویلا از سرامیک و سقف آن نیز کناف می باشد؛ دیوارهای ویلا نیز با گچ و کاغذدیواری تزئین شده است.

 

 از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید، از شما سپاسگزاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال یا خرید زمین در شمال، می توانید با مشاورین و کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید؛ به همین منظور، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به صورت اختصاصی نصب شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23076
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره