صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا تریبلکس فول فرنیش استخردار در آمل

خرید ویلا تریبلکس فول فرنیش استخردار در آمل

289
قیمت
6,000,000,000 تومان
کد ملک 23077
زمین
460 متر مربع
بنا
348 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس فول فرنیش استخردار در آمل

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما همراهان همیشگی سایت املاک رویال ویلا.

امیدوارم حال دلتان خوب و حال جیبتان در این کسادی بازار خوب تر باشد.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس فول فرنیش لاکچری را مورد نقد و برسی قرار دهیم.

ویلایی که امروز قصد معرفی آن را داریم در شهرستان جنگلی آمل بنا شده است؛ آمل یکی از زیباترین شهرهای شمال کشور می باشد که در 200 کیلومتری تهران واقع شده است که بد از پیچ و تاب های دلنشین جاده هراز، به عنوان اولین شهر وارد آن می شوید و در همان بدو ورود آب و هواب کوهستانی و ییلاقی آن شما را مجذوب خود خواهد کرد؛ برای مشاهده و خرید ویلا آمل کلیک کنید.

از مهم ترین و قابل توجه ترین مزیت این ویلا، سنددار بودن آن می باشد؛ امروزه خرید ویلا سنددار یکی از اصلی ترین دغدغه های خریداران می باشد.

همانطور که پیش تر گفته شد، این ویلا به صورت تریبلکس طراحی و ساخته شده است؛ از آنجایی که ویلا های تریبلکس در دسته ویلاهای لوکس و لاکچری طبقه بندی می شوند، عموما در منطقه های خوش آب و هوا و مرفه نشین شهر بنا می شوند و نیازمند به مساعدت مالی بیشتری می باشند؛ اگر شما هم توان مالی خرید ویلا تریبلکس را دارید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

نمای این ویلای تریبلکس متشکل از چوب، سنگ و شیشه می باشد که طرحی متفاوت و جذابی را به نمایش گذاشته است؛ به دلیل استفاده از سنگ در طراحی نمای خارجی، طول عمر زیبایی این بنا نسبت به دیگر سبک ها طولانی تر می باشد.

به دلیل شهرکی بودن، امنیت ویلا در سطح بسیار بالایی قرار دارد و به دلیل وجود نگهبانی و سطح امنیت بالا، حتی اگر نصف سال هم به ویلایتان سر نزنید جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ شما می توانید برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید‌.

متراژ مساحت کل زمین ویلا 460 متر و زیر بنای آن 348 متر می باشد؛ تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد.

از دیگر امکانات رفاهی این ویلای جذاب، می توان به استخر دار بودن آن اشاره کرد؛ ویلا استخر دار در شمال جزء پر فروش ترین  و پر طرفدارترین گزینه های املاک شمال کشور محسوب می شوند؛ اگر شما همراهان عزیز هم علاقمند به خرید ویلا استخردار هستید، این ویلای لاکچری گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

  از امکانات داخلی ویلا می توان به 4 خوابه بودن آن اشاره کرد که برای راحتی بیشتر ساکنین به صورت مستر طراحی و ساخته شده است؛ آشپزخانه ویلا دارای هود، فر توکار و گاز رومیزی می باشد و کابینت های آن از ام دی اف و چوب ساخته شده است و مجهز به جزیره می باشد؛ سرویس بهداشتی ویلا ایرانی و فرنگی است و حمام آت دارای وان نیز می باشد.

سقف ویلا به وسیله کناف مزین شده و دیوار ها با کاغذ دیواری پوشیده شده است؛ از تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ویلا می توان به اسپلیت، پکیج و رادیاتور و همچنین گرمایش از کف اشاره کرد؛ کف ویلا به وسیله سرامیک، سنگ و موزاییک پوشیده شده است.

سایر امکانات رفاهی این ویلای جذاب شامل تراس، درب ضد سرقت، شومینه، آیفون تصویری، کمد دیواری، انباری، آنتن مرکزی، باربیکیو، دوربین مداربسته، لوستر، نورپردازی حرفه ای، حیاط اختصاصی و آلاچیق می باشد.

 

باتشکر از همراهی شما عزیزان امیدوارم این آگهی برای شما مفید واقع شده باشد؛ در صورت بروز هر گونه سوال و نیازمندی به راهنمایی بیشتر، می توانید به صورت رایگان با مشاورین با تجربه ما در ارتباط باشید تا خریدی به دور از هرگونه شک و تردیدی را تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

در پناه حق باشید خدانگهدار.

 

محدوده آدرس:
  • کد ملک 23077
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره