صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا فلت نما مدرن سنددار در آمل

خرید ویلا فلت نما مدرن سنددار در آمل

240
قیمت
2,200,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23079
زمین
150 متر مربع
بنا
85 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا فلت نما مدرن سنددار در آمل

 سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما بینندگان، هموطنان و همراهان محترم رویال ویلا؛ امیدوارم ایام به کام باشه و لحظات خوشی را سپری کنید.

در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت نما مدرن سنددار در آمل بپردازیم؛ اگر به دنبال خرید ویلا فلت هستید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا دارای یک لوکیشن بسیار عالی، دسترسی آسان به جاده اصلی، جنگل، مراکز رفاهی و تفریحی می باشد. این ویلا که در شهر آمل بنا شده است، دارای سند تک برگ می باشد؛ شما با خرید ویلا سنددار خیالتان از بابت قانونی بودن ساخت آن مطمئن می شود.

 متراژ کل زمین ویلا ۱۵۰ متر و زیربنای آن هم ۸۵ متر می باشد؛ ۲ اتاق خواب برای این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ همچنین در اتاق خواب ها کمد دیواری نیز در نظر گرفته شده است تا شما عزیزان بتوانید وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره‌ برداری است.

البته لازم به ذکر است این ویلا نوساز بوده و تاکنون کلید نخورده می باشد.

 نمای زیبایی که برای ویلا طراحی شده است، به صورت مدرن می باشد؛ این طرح بسیار زیبا و جذاب بوده و از تلفیق سنگ و شیشه است؛ شیشه های زیادی که برای نمای این ویلا استفاده شده، موجب شده تا نور زیاد و کافی به داخل ویلا نفوذ کند و یک فضای دل باز را به ارمغان بیاورد؛ چنانچه شما هم از علاقمندان خرید ویلا نما مدرن هستید، می توانید با کلیک کردن روی نوشته رنگی شده، از سایر ویلاهای نما مدرن سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 درب ورودی ویلا برای امنیت بیشتر آن به‌ صورت ضد سرقت تعبیه شده است؛ همچنین تمامی پنجره هایی که برای این ویلا در نظر گرفته شده است، دو جداره می باشد که مانع از ورود سر و صدای اضافی به داخل ویلا می شود.

پوشش کف ویلا از سرامیک و سقف آن نیز کناف می باشد که با هالوژن و نور مخفی تزئین شده است.

 حیاط کاری ویلا بسیار زیبا می باشد که در کنار نمای فوق العاده جذاب مدرن آن، یک تصویر و چهره متفاوتی برای این ویلا به ارمغان آورده است.

 یکی دیگر از مزیت های مهم این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ امروزه بسیاری از خریداران ویلا در شمال، قصد خرید ویلا شهرکی را دارند؛ دلیل آن هم امنیت بالای شهرک های ویلایی به واسطه نگهبانی و دوربین های مداربسته می باشد.

 

از اینکه تا پایان این آگهی با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال می توانید فرم درخواست مشاوره که برای هر آگهی به صورت اختصاصی در نظر گرفته شده است را پر کنید و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین می توانید به بخش تماس با ما نیز مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23079
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره