صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن سنددار در آمل

خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن سنددار در آمل

288
قیمت
1,900,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23080
زمین
110 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن سنددار در آمل

سلام و درود بر شما عزیزان؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و لحظات خوشی را سپری کنید.

امروز با شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نما مدرن سنددار در آمل را به شما معرفی کنیم؛ پس اگر سنددار بودن ویلا برای شما اولویت دارد، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

طراحی ویلا همانطور که خواندید به صورت نیم پیلوت می باشد؛ ویلاهای نیم پیلوت دارای ساختار یک و نیم طبقه هستند؛ این نوع ویلا به دلیل داشتن طراحی خاص، فضای بیشتری را نسبت به ویلاهای فلت در اختیار ساکنین قرار می دهد؛ همچنین این ویلا دارای قیمت مناسب تری نسبت به ویلاهای دوبلکس و تریبلکس هستند؛ به همین دلیل افرادی که قصد خرید ویلا ارزنده را دارند، خرید ویلا نیم پیلوت را انتخاب می کنند؛ ناگفته نماند که این ویلای نیم پیلوت دارای پارکینگ مسقف می باشد که شما می توانید با خیال راحت ماشین خود را در آن پارک نمایید.

متراژ کل زمین این ویلای نیم پیلوت سنددار، ۱۱۰ متر می باشد که ۱۰۰ متر آن را زیربنای مفید ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا ۲ اتاق خواب تعبیه شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا به طور اختصاصی نصب بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ ویلا کاملا ساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده و تاکنون کلید نخورده است.

 نمای ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ نمای مدرن امروزه در شمال کشور زیاد دیده می شود؛ این نوع نماها معمولا با جنس های مختلفی طراحی می شوند که جنس نمای این ویلا از سنگ می باشد؛ سنگ به دلیل مقاومت بالا در برابر تغییرات جوی هوا، می تواند طی سال های طولانی زیبایی خود را حفظ کند. اگر شما هم قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، می توانید از سایر ویلاهای نما مدرن سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

برای خرید ویلا نماسنگ کلیک کنید.

 چشم انداز زیبای این ویلا به سمت جنگل های سرسبز شمال کشور و همچنین کوهستان های زیبا می باشد.

 اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، باید بگویم این ویلا گزینه ایده آلی برای شما می باشد؛ شما می توانید بخشی از مبلغ کل ویلا را پرداخت کرده مابقی آن را طی اقساط بلند مدت بدون بهره برداری پرداخت کنید؛ همچنین اگر قصد جا به جایی زمین یا ویلا را دارید، مالک مایل به معاوضه نیز می باشد.

دسترسی این ویلا به مراکز رفاهی، تفریحی، جاده اصلی و ... بسیار آسان می باشد.

 

سپاس از همراهی گرم و صمیمی شما عزیزان.

برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به صورت اختصاصی قرار داده شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23080
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره