صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا تریبلکس لاکچری استخردار در آمل

خرید ویلا تریبلکس لاکچری استخردار در آمل

336
قیمت
4,300,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23082
زمین
300 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا تریبلکس لاکچری استخردار در آمل

سلام به همه بینندگان عزیز و ارجمند؛ حالتون چطوره؟ وقتتون بخیر؛ امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کنید.

بار دیگر مهمان نگاه گرم شما عزیزان هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای تریبلکس لاکچری استخردار در آمل بپردازیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، این آگهی را از دست ندهیم.

 این ویلا همانطور که در عنوان آن مشخص شده است در شهر آمل بنا شده است؛ این شهر دارای آب و هوای بسیار مطلوب و جاذبه های گردشگری مختلفی می باشد؛ همچنین شهرستان آمل یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران محسوب می شود که به دلیل داشتن پارک های جنگلی و جنگل های سرسبز و بکر، سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر از اقسا نقاط کشور می باشد.

متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس ۳۰۰ متر و زیربنای مفید آن هم ۲۷۰ متر می باشد؛ به دلیل داشتن متراژ زیربنای زیاد، در این ویلا ۴ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ تمامی اتاق خواب ها دارای ابعاد استاندارد و نورگیر بسیار عالی هستند.

 این ویلا کاملاً نوساز بوده و کلید خورده نیست؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

حیاط کاری این ویلا که به صورت کاملا مهندسی شده می باشد، دارای استخر چهار فصل با تمامی تجهیزات و امکانات است؛ شما میتوانید از این استخر در تمامی فصول سال استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید؛ همچنین برای مشاهده و خرید ویلا استخردار بیشتر، کافیست بر روی نوشته رنگ شده کلیک کنید.

این ویلا به صورت تریبلکس بنا شده است؛ ویلاهای تریبکس همانطور که از نامشان پیداست، دارای ۳ طبقه می باشند و اغلب به صورت لاکچری طراحی می شوند؛ هر طبقه از این نوع ویلا، معمولا مانند یک واحد مجزا، دارای اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام می باشند؛ خرید ویلا تریبلکس برای افرادی که دارای خانواده پر جمعیت هستند بسیار مناسب می باشد؛ زیرا زیربنای بیشتری را در اختیار ساکنین قرار می دهد.

 نمای این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است که بسیار زیبا و لاکچری می باشد؛ اگر شما هم علاقمند به خرید ویلا نما مدرن هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 این ویلای استخردار مدرن، دارای پایان کار می باشد که خیال شما را از بابت قانونی بودن ساخت آن مطمئن می سازد.

دکوراسیون داخلی و متریال این ویلا بسیار زیبا و دلنشین می باشد؛ پوشش کف ویلا سرامیک بوده و سقف آن نیز کناف کاری شده است که با نور مخفی و هالوژن تزئین شده است.

 

از این که تا انتهای آگهی با ما همراه بودید سپاس گزاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ویلا در شمال، می توانید با کارشناسان املاک رویال ویلا در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23082
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره