صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا فلت نماسنگ اقساطی در آمل

خرید ویلا فلت نماسنگ اقساطی در آمل

460
قیمت
2,200,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23083
زمین
265 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نماسنگ اقساطی در آمل

 سلام و درود بر شما همراهان عزیز املاک رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز قصد داریم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت نماسنگ اقساطی در آمل بپردازیم؛ چنانچه به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا در شهر سر سبز و زیبای آمل بنا شده است؛ آمل یکی از شهرهای زیبا و سرسبز استان مازندران می باشد که با شهرهای محمودآباد، بابل، فریدونکنار و چمستان همسایه می باشد؛ این شهر که یکی از بزرگ ترین شهرهای استان نیز محسوب می شود، پل ارتباطی بین استان مازندران و پایتخت کشور، یعنی تهران می باشد؛ شما برای خرید ویلا آمل، می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده است دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلا ۱۶۵ متر و زیربنای آن هم ۸۰ متر می باشد؛ در این ویلای فلت ۲ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

همچنین ناگفته نماند که این ویلا کاملا نوساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده است.

این ویلای نماسنگ به صورت فلت طراحی شده است؛ ویلاهای فلت دارای ساختار ۱ طبقه ای هستند و همکف با سطح زمین بنا می شوند؛ ویلاهای فلت به دلیل ساختار ساده و همچنین داشتن زیربنای کمتر نسبت به سایر ویلاها، دارای قیمت کمتری نیز می باشد؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا ارزان را دارید، بهترین گزینه برای شما، خرید ویلا فلت می باشد.

 طراحی نمای این ویلا به صورت مدرن و از جنس سنگ می باشد؛ رنگ هایی که در این نما به کار رفته است، هارمونی رنگی بسیار زیبایی را به ارمغان آورده است.

شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن، می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ چنانچه شما هم دارای نقدینگی زیادی نیستید و به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، بدون شک این ویلا برای شما بهترین گزینه می باشد؛ کافیست بخشی از مبلغ کل ویلا را به صورت نقدی پرداخت کنید و ما بقی آن را طی اقساط بلند مدت بدون بهره بپردازید.

 

اگر به مشاوره و اطلاعات بیشتری در زمینه خرید ویلا در شمال نیاز داشتید، می توانید با کارشناسان و مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید.

به همین منظور، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به صورت اختصاصی در نظر گرفته شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23083
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره