صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلاشمال نیم پیلوت شهرکی در کاسب محله آمل

فروش ویلاشمال نیم پیلوت شهرکی در کاسب محله آمل

292
قیمت
2,400,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23084
زمین
205 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلاشمال نیم پیلوت شهرکی در کاسب محله آمل

 سلام و درود فراوان بر شما همراهان عزیز و هم وطنان گرامی امیدوارم حالتون خوب باشه و ایام به کامتون بوده باشه امروز که با شما عزیزان صحبت می کنیم قیمت دلار ۵۰۰۰۰ تومان رو هم رد کرده است.

 در خدمت شما عزیزان هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نماسنگ شهرکی که در شهر آمل بنا شده است بپردازیم؛ پس خوشحال می شویم تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا به صورت نیم پیلوت بنا شده است؛ ویلای نیم پیلوت، به ویلاهایی گفته می شود که دارای ساختار یک و نیم طبقه ای هستند؛ به گونه ای که اتاق نشیمن، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام در طبقه همکف و اتاق خواب یا اتاق خواب ها در طبقه دوم بنا می شوند؛ این نوع ویلا، دقیقا بین ویلاهای فلت و دوبلکس قرار دارند؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا نیم پیلوت هستید، می توانید با کلیک کردن روی نوشته رنگی شده، از سایر ویلاهای نیم پیلوت رویال ویلا دیدن نمایید؛ ناگفته نماند که یکی از ویژگی های شاخص ویلاهای نیم پیلوت، داشتن پارکینگ مسقف می باشد؛ البته بعضی از ویلاهای نیم پیلوت، به جای پارکینگ، دارای انباری بزرگ می باشند.

 نمایی که در این ویلا کار شده است، نماسنگ می باشد؛ سنگ به دلیل مقاومت بالا، می تواند طی سال های طولانی زیبایی ظاهری خود را حفظ کند؛ شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 متراژ کل زمین این ویلا ۲۰۵ متر و زیربنای آن هم ۱۵۰ متر می باشد؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 پوشش کف ویلا سرامیک بوده و سقف آن نیز کناف کاری شده است.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ این ویلا کاملا نو ساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده است.

 باغچه کاری ویلا بسیاز زیبا می باشد؛ در باغچه کاج های زیبا و گیاهان رنگارنگ کاشته شده است.

کابینت های ویلا نصب شده و همچنین آشپزخانه دارای هود و گاز رو میزی می باشد.

اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، بی شک این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما دوستان عزیز باشد؛ زیرا این ویلا علاوه بر شرایط نقدی، دارای شرایط اقساطی نیز می باشد؛ همچنین شما می توانید برای مشاهده سایر ویلاهای اقساطی سایت رویال ویلا اقدام کنید.

 

از اینکه سایت رویال ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاس گزاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به صورت اختصاصی قرار داده شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23084
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره