صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا طرح دوبلکس جنگلی استخردار در آمل

خرید ویلا طرح دوبلکس جنگلی استخردار در آمل

318
قیمت
3,900,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23085
زمین
290 متر مربع
بنا
190 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا طرح دوبلکس جنگلی استخردار در آمل

سلام و عرض ادب و احترام خدمت یکایک شما بینندگان و همراهان محترم سایت تخصصی املاک رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای طرح دوبلکس جنگلی استخردار در آمل بپردازیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای زیبا، دارای نمای بسیار زیبا و جذاب می باشد؛ این نمای مدرن، از جنس چوب شیشه و سنگ است ترکیب مدرن و هوشمندانه در کنار باغچه کاری و حیاط سازی بسیار زیبا و دیدنی، فضای دلنشین و چشمگیری را به ارمغان آورده است؛ نماهای مدرن امروزه در صنعت ویلا سازی و همچنین ساختمان سازی زیاد دیده می شوند؛ دلیل پیشرفت این نوع نما هم، جذابیت و طرح های مختلف و گوناگون است.

برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن بیشتر کلیک کنید.

 اگر علاقه به جنگل و طبیعت دارید، مطمئناً برای شما ویلایی مناسب است که دسترسی آسان به جنگل را برای شما فراهم کند؛ از همین رو بهترین گزینه برای شما دوستان، انتخاب یک شهر جنگلی خوش آب و هوا می باشد؛ آمل که یکی از شهرهای مرکزی استان مازندران است، دارای جنگل های سرسبز و پارک‌ های جنگلی متعددی می باشد؛ این شهر کهن با شهرهای بابل، فریدونکنار، چمستان و محمودآباد همجوار می باشد؛ شما دوستان عزیز برای مشاهده و خرید ویلا آمل میتوانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 این ویلا کاملا نوساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده است؛ تمامی امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 متراژ کل زمین ویلا ۲۹۰ متر و زیربنای آن هم ۱۹۰ متر می باشد؛ به لطف زیربنای زیا، ۳ اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در این ویلا طراحی شده است؛ تمامی اتاق خواب ها بزرگ و دلباز بوده و دارای نورگیر عالی می باشند.

 از مهم ترین ویژگی های شاخص ویلا، استخر دار بودن آن می باشد؛ شما می توانید از این استخر چهار فصل در کنار خانواده محترم تان لذت ببرید؛ از همه مهم تر اینکه استخر دارای تجهیزات کامل از نظیر موتورخانه، تصفیه آب و ... می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا استخردار هستید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای استخردار سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 طراحی داخلی و دکوراسیون ویلا بسیار زیبا و دلنشین می باشد؛ آشپزخانه ویلا دارای کابینت هایگلاس ترک، هود و گاز رومیزی است؛ به دلیل در نظر گرفتن پنجره های بزرگ، نورگیر ویلا بسیار عالی می باشد؛ درب ورودی برای امنیت بیشتر ضد سرقت تعبیه شده است.

 

 چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق، به مشاوره بیشتری نیاز داشتید، می توانید با کارشناسان حرفه ای و متخصص ما در زمینه خرید ویلا در شمال در ارتباط باشید؛ به همین منظور، کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کرده یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23085
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره