صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا طرح دوبلکس شهرکی در آمل

خرید ویلا طرح دوبلکس شهرکی در آمل

388
قیمت
1,850,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23086
زمین
200 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا طرح دوبلکس شهرکی در آمل

سلام و درود فراوان بر یکایک شما عزیزان و همراهان محترم املاک رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و اوقات خوشی را سپری کنید.

امروز در این آگهی با شما همراه هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای طرح دوبلکس شهرکی بپردازیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای شهرکی در شهر زیبای آمل بنا شده است؛ آمل یکی از شهرهای زیبا، خوش آب و هوا و جنگلی استان مازندران محسوب می شود؛ از شاخص ترین ویژگی های خرید ویلا آمل، دسترسی بسیار آسان این شهر با پایتخت کشور می باشد.

 متراژ کل زمین این ویلای جنگلی، ۲۰۰ متر و زیربنای مفید آن هم ۱۶۰ متر می باشد؛ در این ویلا ۳ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلا که داخل یک شهرک برند و هکتاری بنا شده است، دارای امنیت بسیار بالایی می باشد؛ زیرا دارای نگهبانی و دوربین مداربسته می باشد.

اگر نگاهی به نمای این ویلا بیندازید، در ابتدا، این موضوع به ذهن شما خواهد آمد که چطور نمای ویلا دوبلکس بوده ولی داخل ویلا به صورت نیم پیلوت طراحی شده است؟ این نوع ویلا، به ویلاهای طرح دوبلکس معروف هستند و به این نام شناخنه می شوند؛ نمای ویلاهای نما دوبلکس دقیقا به شکل دوبلکس طراحی می شوند ولی طراحی داخلی آن ها مانند ویلاهای نیم پیلوت می باشد؛ اگر علاقمند به خرید ویلا طرح دوبلکس هستید، می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای طرح دوبلکس سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

طرح نمای این ویلای شهرکی به صورت نماسنگ می باشد؛ شما با خرید ویلا نماسنگ، دغدغه رطوبت را نخواهید داشت؛ زیرا سنگ مانند یک عایق عمل می کند.

 این ویلا کاملا نوساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری است.

 پنجره هایی که در این ویلا کار شده است، تماما دو جداره بوده و از ورود صداهای آزار دهنده جلوگیری می کند؛ همچنین پنجره های دو جداره در فصل سرما، مانع از خروج گرما به بیرون و در فصل گرما، مانع از خروج هوای خنگ به بیرون از خانه می شود.

آشپزخانه ویلا دارای کابینت های ام دی اف درجه ۱، هود و گاز رو میزی می باشد.

 حیاط کاری این ویلا بسیار زیبا و دیدنی می باشد؛ به گونه ای که در باغچه، گل ها و گیاهان زیبا و رنگارنگ کاشته شده است.

 

از اینکه سایت رویال ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاس گزاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با مشاورین و کارشناسان حرفه ای رویال ویلا در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23086
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره