صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا فلت شهرکی در کوکده آمل

فروش ویلا فلت شهرکی در کوکده آمل

437
قیمت
2,200,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23092
زمین
160 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا فلت شهرکی در کوکده آمل

 

  سلام و ارادت خدمت همراهان همیشگی رویال ویلا امیدوارم که حال دلتون در روزهای سرد اقتصادی؛ گرم باشد فایلی را برای شما کاندید کردیم از لحاظ قیمتی و امتیازاتش به عنوان یکی از ویلاهای اقتصادی و اکازیون در منطقه جنگلی و عامل شناخته می شود با من در این آگهی همراه باشید تا اطلاعات دقیق این ویلا را به شما معرفی کنم.

در مجموعه املاک رویال ویلا طبق تجربه و مشتریانی که تا بحال داشته ایم یکی از دغدغه‌های اساسی مشتریان نگهداری از ویلا و حیاط سازی آن ها در زمان نبود شان می باشد که پیشنهاد ما به این گروه از مشتریان این است خرید ویلا شهرکی را انتخاب کنید و یا خرید ویلاهای مجموعه‌ای که مسئولیت نگهداری از فضای سبز و ساختمان را سرایدار یا نگهبان مجموعه بر عهده بگیرد از همین روی خرید ویلا شهرکی یکی از پرطرفدارترین نوع خرید ویلا در شمال میباشد.

در تیم سرمایه گذاری و ساخت مجموعه رویال ویلا خرید ویلا فلت توسط مشتریان از اونجایی که قیمت پایین تری نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و دوبلکس دارند عمومیت فروش بیشتری داشته و چون از نظر توان و مالی در قیمت پایین تری به دلیل هزینه ساخت پایین تر می باشد؛ مشتریانی که با بودجه کم قصد خرید ویلا در شمال را دارند عموما خرید ویلا فلت را انتخاب میکنند.

همانطور که در عکس مشاهده میکنید این ویلای فلت شهرکی با نمای سنگی خود دارای ۱۶۰ متر زمین و ۹۰ متر بنای ساخت در یک طبقه می باشد که در این بنای ۹۰ متری دو اتاق خواب مستر تعبیه شده است کلیه انشعابات و الزامات این ویلای همکف وصل بوده و آماده بهره برداری و سکونت شما عزیزان میباشد.

لوکیشن این ویلای فلت شهرکی در مازندران شهر آمل روستای جنگلی کوکده می باشد همانطور که می‌دانید بخش اعظم و پوشش زمینهای شمال به صورت جنگلی می باشد ولی در واقع پوشش های باغی و جنگلی در شمال بسیار فراوان تر از بقیه پوشش و همچون ساحلی و کوهستانی می باشد با خرید این ویلای فلت شهری در روستای کوکدهِ آمل یک خرید ویلا جنگلی را به انجام رسانده اید.

ویلا با شرایط نقد و اقساط به فروش میرسد قیمت اعلامی مالک ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می باشد تیم رویال ویلا با تجربه چندین ساله و شناختی که از مناطق شمالی به خصوص شهرهای آمل؛ محمودآباد؛ چمستان و شهرهای ساحلی دارد این اطمینان را به شما می دهد تا با کمترین مبلغ ممکن و با اعمال بیشترین تخفیف از سمت مالک خرید این ویلای شهرکی را برای شما به انجام برساند؛ همین حالا تماس بگیرید تا با کارشناسان ما در ارتباط باشید و اطلاعات کامل تری را در رابطه با این ویلای شهرکی را در اختیارتان قرار دهیم.

 

#کد_فایل_113

 اطلاعاتِ کلی این ویلا:
متراژ زمین 160
متراژ بنا 90
تعداد اتاق 2
کل طبقات ساختمان 1
سال ساخت 1401
موقعیت ملک : شمالی
مشخصه ملک : لاکچری,اختلاف سطح,شهرکی
نمای ساختمان : کلاسیک,سنگ
تاسیسات سرمایشی و گرمایشی : اسپلیت,پکیج و رادیاتور
پوشش کف : سرامیک,سنگ
آشپزخانه : ام دی اف,چوب,صفحه چوب,گاز رومیزی,ممبران
سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی
سقف و دیوار : نقاشی,گچ,کناف
سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,پنجره دو جداره,لوستر,حیاط اختصاصی
نوع و تعداد پارکینگ : پارکینگ اختصاصی
وضعیت سکونت : تخلیه
وضعیت ملک : قولنامه ای
امتیازات : آب,برق,گاز

از اینکه سایت ما را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید از شما بسیار سپاسگزاریم.

شما دوستان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید با پر کردن در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

همچنین می توانید از طریق گزینه گفت و گوی آنلاین به صورت آنی و در لحظه با مشاورین ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما رجوع کنید.


آدرس دفتر : کیلومتر 7 آمل به چمستان جنب روستای سائیچ محله


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23092
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره