صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا شمال همکف شهرکی در کوکده آمل

فروش ویلا شمال همکف شهرکی در کوکده آمل

1016
قیمت
0 تومان
450 میلیون پیش مابقی اقساط بلند مدت
کد ملک 23093
زمین
130 متر مربع
بنا
85 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا شمال همکف شهرکی در کوکده آمل

 

آیا میشود در شمال با ۵۰۰ میلیون تومان یک ویلا خریداری کرد؟ سوالی که امروزه خیلی از مشتریان از ما میپرسند سوال پرتکرار ای که پاسخ مثبت به آن؛ برای خیلی از مشتریان تعجب آور است!

زیرا با در نظر گرفتن تورم و افزایش قیمت های شدید در کشور؛ قابل انجام بودن خرید ویلا با پیش پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان را یک موقعیت استثنایی برای سرمایه گذاری می دانند زیرا کلیه کالاهای اساسی و غیر اساسی در کشور در سالهای اخیر به خصوص سال ۱۴۰۱ با تورم بسیار شدیدی روبرو بوده است. اما تیم رویال ویلا شرایط بی نظیر را برای شما مهیا کرده تا صورتِ اقساطی بتوانید مالک ویلا یا زمین در شمال باشید شما برای خرید ویلا اقساطی در شمال بایست از مشاوره و کارشناسی حرفه ای تیم رویال ویلا بهره‌مند شوید؛ همین حالا می توانید تماس بگیرید و هماهنگی های لازم جهت بازدید  و پرزنت حضوری برای انجام این سرمایه‌گذاری را دریافت کنید.

قیمت کل و اعلامی از سمت مالک این ویلا یک میلیارد و پانصد میلیون تومان می باشد قبل از اینکه اطلاعات این ویلا را برای شما بازگو کنیم باید گفت که قیمت این ویلا بسیار استثنایی می باشد با مشخصات این ویلا که در گروه خرید ویلا ارزان قیمت قرار گرفته است آشنا شویم.

همانطور که در عکس مشاهده میکنید ویلای مد نظر یک ویلای همکف می باشد که دارای ۱۳۰ متر زمین و ۸۵ متر بنای ساخت می باشد در این بنای ۸۵ متری دو اتاق خواب مستر تعبیه شده است ویلای پیش رو نوساز می باشد و در سال ۱۴۰۱ تمام کار شده است کلیه انشعابات و الزاماتِ این ویلا متصل می باشد و از نظر لوکیشن ویلا باید گفت که در یک محیط جنگلی بی نظیر جایی گرفته است روستایی به نام کوکده آمل.

روستای کوکده یکی از روستاهای جنگلی و پرطرفدار در مسیر میانبر بین کمربندی آمل - چمستان و کمربندی آمل - محمودآباد میباشد. جاده دریا نیز لقب داده اند یعنی شما در واقع با خرید این ویلا دسترسی بی نظیری به جنگل‌های آمل و چمستان و از سمتی به ساحل محمودآباد خواهید داشت؛ فاصله این تغییر برای رسیدن به جنگل و دریا حدود ۱۰ دقیقه رانندگی می باشد و آنچنان مسیر رسیدن به جنگل و دریا سرسبز و دیدنی است که مسافت ده دقیقه ای برای شما بسیار زود و لذت بخش طی خواهد شد.

برای خرید این ویلای ارزان قیمت با پیش پرداخت مبلغی اندک که هم جنبه سرمایه‌گذاری و هم جنبه سکونت را دارد می توانید همین حالا کلیک کنید تا با کارشناسان مجرب ما در تیم رویال ویلا ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات کامل تری را دریافت کنید؛ از آنجایی که ویلاهای ارزان قیمت در بازه زمانی کوتاهی به فروش می رسند از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر تصمیم تان برای خرید ویلا نهایی می باشد قبل از تغییر سال هماهنگی ها و بازدید حضوریِ خود را انجام دهید تا با تغییر قیمتی مواجه نشوید تیم رویال ویلا با سابقه چندین ساله خود در منطقه شمال همواره میزبان حضور گرمتان جهت انجام مشاوره و خرید و فروش و سرمایه گذاری می باشد‌‌.

 #کد_فایل_114

 

مشخصات کلی این ویلا بشرح زیر می باشد:

متراژ زمین 130
متراژ بنا 85
تعداد اتاق 2
کل طبقات ساختمان 1
سال ساخت 1401
موقعیت ملک : شمالی
مشخصه ملک : لاکچری,اختلاف سطح,شهرکی
نمای ساختمان : سنگ,شیشه
تاسیسات سرمایشی و گرمایشی : پکیج و رادیاتور,گرمایش از کف
پوشش کف : سرامیک,سنگ,موزاییک
آشپزخانه : ام دی اف,چوب,کلاسیک,صفحه چوب,هود,گاز رومیزی,هایگلس
سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی
سقف و دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری,کناف
سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری,باربیکیو,پنجره دو جداره,لوستر,حیاط اختصاصی
نوع و تعداد پارکینگ : پارکینگ اختصاصی
وضعیت سکونت : تخلیه
وضعیت ملک : قولنامه ای
امتیازات : آب,برق,گاز




آدرس دفتر : کیلومتر 7 آمل به چمستان جنب روستای سائیچ محله


محدوده آدرس: منطقه جنگلی کوکده آمل
  • کد ملک 23093
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره