صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در کوکده آمل

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در کوکده آمل

1006
قیمت
1,900,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23094
زمین
150 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در کوکده آمل

 

اغلب ویلاهای در شمال، دارای طراحی مدرن و به روز می باشند، همچنین شمال کشور با وجود طبیعت زیبا و آب و هوای فوق العاده، طرفداران بسیاری دارد، از این سوی افراد بسیاری اقدام به خرید ویلا در شمال می نمایند، ویلایی که قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم، با ساختارِ نیم پیلوت می باشد، اگر شما عزیزان به دنبال خرید ویلا نیم پیلوت در شمال هستید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

۱۵۰ متر زمین در یک بافت مسکونی که سراسر آن پوشش باغی و فضای سرسبز جنگلی فرا گرفته است را چگونه ارزش گذاری کنیم؟

فضایی که روح و جان ادمی را جلا می دهد؛ حال که در این زمین ۱۵۰ متری یک دستگاه ویلای نیم پیلوت با 120 متر بنا در دو طبقه ساخته شده است این بنا یک میلیارد و نهصد قیمت گذاری شده است که از حیثِ قیمت و ارزش، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. این ویلا دارای دو اتاق خواب مستر و نوساز می باشد کلیه شعبات و الزامات این ویلا متصل می باشد.

خرید ویلا در شمال یکی از پرتکرارترین خرید ها برایِ حفظ سرمایه و افزایش آن است؛ زیرا در سال‌های اخیر به طور کلی تورمِ سنگینی در جامعه روی کالاهای اساسی و غیر اساسی همواره قالب بوده که بازار مسکن نجات دهنده این تورم است، تیم رویال ویلا در شمال کشور با تجربه چندین ساله و شناخت در مناطق مختلف شمالی همچون آمل - محمودآباد- چمستان و نور بهترین فایل ها را برای شما در نظر گرفته تا با توجه به بودجه و سلایقتان بهترین خرید را به انجام برسانید.

این ویلای نیم پیلوت در یک شهرک مجلل قرار گرفته که مسئولیت امنیت و مراقبت از ساختمان و فضای سبز آن برعهده سرایدار و نگهبان شهرک می باشد شما با خرید این ویلای شهرکی از نظر سرمایه گذاری یک برد ۱۰۰ درصدی را انجام خواهید داد زیرا قیمت اعلامی مالک برای این ویلا با این مشخصات در اسفند ماه ۱۴۰۱ قیمت بسیار مناسبی است و در ماه جدید؛ اگر به فروش نرسیده باشد قیمت آن مطمئناً افزایش می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این ویلای شهرکی در منطقه جنگلی حومه آمل می توانید همین حالا با ما تماس برقرار کنید تا اطلاعات جامع و مشاوره اختصاصی در رابطه با این ویلا و کلیه موارد دیگری که در شمال؛ طبق بودجه اعلامیتان وجود دارد پیشنهاد دهیم.

 

مشخصات و امکانات این ویلای ارزنده به صورت زیر می باشد؛
متراژ زمین 150
متراژ بنا 120
تعداد اتاق 2
کل طبقات ساختمان 2
سال ساخت 1401

موقعیت ملک : جنوبی
مشخصه ملک : دوبلکس,لاکچری,شهرکی
نمای ساختمان : مدرن,سنگ,شیشه
پوشش کف : سرامیک,سنگ
آشپزخانه : ام دی اف,چوب,مدرن,صفحه چوب,اپن,هود,گاز رومیزی,هایگلس
سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی
سقف و دیوار : نقاشی,کاغذ دیواری,کناف
سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,پنجره دو جداره,لوستر,حیاط اختصاصی
نوع و تعداد پارکینگ : پارکینگ اختصاصی
وضعیت سکونت : تخلیه
وضعیت ملک : قولنامه ای
امتیازات : آب,برق,گاز

املاک رویال ویلا با سابقه طولانی مدت در زمینه فروش ویلا آماده ارائه مشاوره رایگان به مشتریان گرامی می باشد؛ به همین منظور تنها کافیست با مشاوران متخصص ما از طریق پر کردن فرم مشاوره و یا از طریق پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.

از همراهی شما سروران گرامی سپاس گذاریم.




آدرس دفتر : کیلومتر 7 آمل به چمستان جنب روستای سائیچ محله


محدوده آدرس: منطقه جنگلی کوکده آمل
  • کد ملک 23094
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره