صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نوساز کاسب محله آمل

خرید ویلا نوساز کاسب محله آمل

1726
فروخته شد
قیمت
800,000,000 تومان
کد ملک 7944
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نوساز کاسب محله آمل

کاسب محله کجاست؟

منطقه ایی از توابع شهر آمل در استان مازندران.روستایی با قدمت تاریخی و بسیار سر سبز و زیبا که از قدیمی ترین روستاهای پایین خیابان لیتکوه می باشد که نام قدیم آن کوزه گر محله بود، از مکان های تاریخی این روستا میشود به سرچشمه آب سرد و قلعه تاریخی آن نام برد.

اگر برای شما زمان و مسافت مهم است، خوب است بدانید که اگر جاده هراز را انتخاب کنید،اولین شهر استان مازندران که به آن می رسید شهر آمل است. پس این ویلا گزینه خوبی برای شماست. 

فاصله تهران تا آمل از جاده هراز چقدر است؟

185 کیلومترsmile

اگر قصد خرید ویلا جنکلی  یا خرید ویلا دوبلکس در شمال را دارید ما این ویلا نوساز و زیبا همراه با نورگیر عالی را به شما پیشنهاد می کنیم.
متراژ این ویلا دوبلکس جنگلی در کاسب محله آمل 300 متر است با بنای 200متری در 2طبقه با 3 اتاق خواب ساخته شده است. آشپزخانه دارای کابینت mdf می باشد.

ویلا دوبلکس با کف پوش سرامیک، و نمای سنگ رومی ، همراه با یک تراس زیبا و بزرگ، که می توانید در دور همی های خود از آن استفاده کنید و از هوای عالی و به دور از آلودگی شمال زیبا لذت ببرید.
امکاناتی همچون درب ضد سرقت، کمد دیواری، خواب مستر * از مزایای این ویلاست.

خواب مستر چیست؟(یا همان master room)
در خانه های مدرن یکی از فضاهای مهم اتاق خواب مستر است چرا که این فضا به عنوان بزرگترین اتاق خواب یک خانه شناخته می شود و در همه ویلاهای لوکس شمال وجود دارد
اتاق مستر قاعدتا بزرگترین اتاق خواب یک واحد مسکونی می باشد و ساده ترین تعریف برای اتاق خواب مستر این است که این اتاق را در اختیار
والدین قرار می دهند.

این ویلا نوساز دوبلکس، برای رفاه بیشتر پارکینگ اختصاصی دارد.

شما هم قطعا مثل خیلی از خریداران ویلا در شمال کشور هدفتان از این خرید، تفریح و لذت بردن از آب و هوا و طبیعت زیبای شمال است، این ویلا یک آلاچیق زیبا در محوطه خود دارد که شما می توانید در شب های زیبای تابستانی در آن جمع شوید و از آن لذت ببرید. و کف پوش حیاط این ویلا هم سنگ است

امتیازات این ویلا نوساز جنگلی درآمل: آب، برق، گاز است

همچنین سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

و از نظر سند هم ملک قولنامه ایی می باشد که در بخش وبلاگ وب سایت رویال ویلا برای شما در مورد قولنامه توضیح دادیم.

 برای خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا در آمل و کلا خرید ویلا نوساز در شمال کشور تیم رویال ویلا همراه شماست.
برای مشاوره در مورد خرید ویلا در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.
یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

کد50

 


محدوده آدرس: آمل-کاسب محله
  • کد ملک 7944
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره