صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا ارزان قیمت در سعادت آباد نور

فروش ویلا ارزان قیمت در سعادت آباد نور

938
فروخته شد
قیمت
440,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 8839
زمین
330 متر مربع
بنا
125 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا ارزان قیمت در سعادت آباد نور

 

 متاسفانه در کشور ما، روز به روز ثبات قیمتی کالاها کمرنگ تر از قبل و نه تنها دیگر ثباتی وجود ندارد بله کالا در هر دوره ای چند ماهه حتی، دچار تورم فزاینده ای خواهند شد که سوی کلاممان به متریال اولیه ساخت و دستمزد ها و کلیه هزینه های مرتبط به ساخت یک دستگاه ویلاست، علارقم اینکه این تورم قیمتی در کلیه صنوف جاریست. این عامل باعث شده که امروز یعنی اردیبهشت ماه 1399 به ویلاهایی که قیمتشان کمتر از 450 میلیون تومان است ویلاهای ارزان قیمت گفته و آنها را در گروه خرید ویلا ارزان قیمت قرار می دهیم این در حالیست که در چنین ماهی در سالِ قبل، به ویلاهای کمتر از 250 میلیون تومان، ویلاهای ارزان قیمت گفته می شد و امروزه حتی ویلایی با 250 میلیون تومان در شمال وجود نداشته و شاید پول خرید زمینتان در آید.

مشاهده و خرید ویلا ارزان قیمت دیگر

سازنده ِ این ویلای نیم پیلوت با حذف نمای سنگی به گونه ای توانسته تا حدودی هزینه های ساخت را کمتر کند و در نتیجه با حفظ موقعیت برند منطقه یعنی سعادت آباد و عدم تغییر و کاهش کیفیت ساخت، قیمت بسیار مناسبی را به این ویلای نیم پیلوت بصورت کاملا منصفانه، اعلام نماید.

قیمت اعلامی برای فروش این ویلا 440 میلیون تومان است، قیمت عالی این ویلا باعث شده تا این ویلا را در دسته خرید ویلا اکازیون از نظر قیمت قرار دهیم.

این ویلای نیم دوبلکس با 330 متر زمین و 130 متر بنا و دو خوابِ مستر در منطقه برندِ سعادت آباد نور، گزینه مناسبی است که گروه مشاورین املاک رویال ویلا به شما پیشنهاد 100 درصدی برای بازدید این ویلا را دارند با ما همراه باشید.

 

امکانات و مشخصات این ویلای ارزان قیمت در نور:

مشخصه ملک : اختلاف سطح

نمای ساختمان : سیمان

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : گچ

سایر امکانات : خواب مستر,درب ضد سرقت

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : قولنامه ای

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

برای خرید ویلا نیم پیلوت  و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم رویال ویلا همراه شماست.
برای مشاوره در مورد خرید ویلا در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.
یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

برای دیدن ویلا نیم پیلوت در سایت رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

 

 کد 190


محدوده آدرس: سعادت آباد نور