صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا استخردار در کوکده آمل

خرید ویلا استخردار در کوکده آمل

1184
فروخته شد
قیمت
650,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 8907
زمین
300 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا استخردار در کوکده آمل

 

 یادش بخیر، آن روزهایی دریا می رفتیم و شنا می کردیم، چشمه هایی در دل جنگل را به قولِ خودمان کشف می کردیم و تنی به آب می زدیم، آن زمان ها این لذت ها در مکان های عمومی بود! ولی امروزه با تغییر نیازهای مردم و نداشتن فرصت برای رفت آمد به دریا یا چمشمه ها، نیازِ بیشتری به این امور لذت ها با صرفِ کمترین زمانِ ممکن، احساس شد! تا اینکه امروزه شاهدید بسیاری از ویلاها دارای استخر و جکوزی یا سونا در داخل و خارج ویلا یا ساختمان خود تعبیه نموده اند! و به نوعی این تجربه و لذت در مکان های عمومی را در بسیاری موارد به ناچار مجبورند در مکان شخصی خود و با اتلاف زمانِ کمتری، فقط بخشی از آن لذت واقعی و طبیعی را جبران نمایند، این ها خود نشان از رشد زندگی ها به سمت ماشین ها است!

ولی خوب این نیازها هستند که نوع ساخت و سازها را تغییر می دهند در واقع در هر صنفی، نیازها تعیین کننده نوع تقاضا و در نهایت نوع تولیدات می باشد که امروز می خوایم ما را با خرید ویلا استخردار، آشنا کنیم با ما همراه باشید.

مشاهده و خرید ویلا استخردار دیگر

تیم رویال ویلا این ویلای استخردار با ساختار فلت را به شما مشتریان عزیز، پیشنهاد می کند زیرا این ویلا دارای 300 متر زمین و 160 متر بنای ساخت می باشد که دو اتاق خواب مستر در آن تعبیه شده و از نظر سند و انشعابات، همگی متصل و آماده سکونت و مالکیت شما عزیزان می باشد.

این ویلا در روستای کوکده که یک ویلای جنگلی با ویوی زیای جنوبی از ارتفاعات و جنگل هاست. برای دسترسی به کلوده از روی گوگل مپ، کلیک کنید.

 

مشخصات و امتیازات این ویلای استخردار:

نمای ساختمان : سنگ

مشاعات : استخر

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,هود,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی

نوع دیوار : گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : قولنامه ای

امتیازات : آب,برق,گاز

برای خرید ویلا فلت و خرید ویلا در آمل و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم رویال ویلا همراه شماست.
برای مشاوره در مورد خرید ویلا در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.
یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

 

کد 198

 


محدوده آدرس: روستای کوکده
  • کد ملک 8907
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره