صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا باغ لاکچری شهرکی شومیا محمودآباد

فروش ویلا باغ لاکچری شهرکی شومیا محمودآباد

1666
فروخته شد
قیمت
2,100,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 9148
زمین
900 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا باغ لاکچری شهرکی شومیا محمودآباد

 

ممنون از اینکه رویال ویلا را دنبال می کنیدwink

 میدونید موضوع چیه؟ ...

... نمیدونید؟

خب البته حق دارید؛ چون هنو نگفتم که قضیه از چه قرارهsmile جونم براتون بگهههه؛ قضیه از این قراره که آخر هفته بود و هوا هم فوق العاده و .. خلاصه اینطور شد که  من و دوستام تصمیم گرفتیم بریم گردش. 

منتهی طبق معمول نمیدونستیم کجا بریم undecided  تا اینکه یکی از دوستام پیشنهاد داد بریم شومیا.

شومیا؟؟!! تا اون لحظه چنین اسمی به گوشم نخورده بود، کم کم متوجه شدم که شومیا، اسم یه روستاییه، یه روستا از توابع شهرستان محمودآباد، استان مازندران. که در گذشته اسم این روستا "شیونگده" بوده. آقا ما پاشدیم رفتیم .. رفتیم؛ ولی دیگه دل نداشتیم که برگردیم. به قدری این روستا با صفا بود، به قدری زیباااا و دیدنی بود کههه هر چی از زیباییش بگم، کم گفتم.

نمیدونم از دو تا آب بندونش بگم براتون، از جنگل سرسبزش بگم، از امامزاده 70 تن بگم یا از حمام قدیمیش که قدمش به بیشتر از 500 سال میرسه! یا از ویلاهای فوق العاده لوکسی که تو این روستای سرسبز ساخته بودن تعریف کنم براتون؟

 

 مثلا؛ یه ویلای خفنی بود، تو یه شهرک، که زمینش 900 متر و بنا 170 متر مربع بود، با نمای سنگ و سیمان.خلاصه کلی اطلاعات راجع بهش دستگیرم شد، که علاقه مندم با شماهایی که قصد خرید ویلا در شمال را دارین، در میون بذارم.

این ویلای شیک به صورت فلت می باشد و دارای دو اتاق خواب، جا داره این رو هم بگم که؛ یکی از اتاق ها هم به صورت مستر می باشد. اسپلیت، نیز به عنوان سیستم سرمایشی و در مواقعی نیز گرم کردن محیط خانه نصب شده است. همچنین؛ برای روزهای سرد زمستان نیز، دارای سیستم گرمایشی از کف می باشد.

گاز رومیزی و هود، که از مهم ترین امکانات لازم برای هر آشپزخانه ایست، نیز در این مکان فراهم است. از امتیازاتی همچون؛ انشعابات آب و برق و گاز تا امکاناتی نظیر؛ کاغذ دیواری، درب ضد سرقت، پاسیو و سرویس بهداشتی به دو صورت ایرانی و فرنگی همگی به منظور ایجاد آسایش وامنیت شما دوستان عزیزتر جان فراهم شده است. 

من و تیم پر قدرت و پر تلاش رویال ویلا؛ ضمن تشکر از همراهی شما سروران گرامی، تمام وقت آماده ی  خدمتگزاری به شما، مردم عزیز کشورمان، ایران، هستیم. 

مشاهده و خرید ویلا فلت

امکانات و مشخصات این ویلای لاکچری شهرکی واقع در روستای شومیا:

موقعیت ملک : شمالی,جنوبی

نمای ساختمان : سنگ,سیمان

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : اسپلیت,گرمایش از کف

پوشش کف : سرامیک,سنگ

آشپزخانه : اپن,هود,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,پاسیو,درب ضد سرقت,کمد دیواری,باربیکیو

نوع و تعداد پارکینگ : مشاع,اختصاصی

وضعیت ملک : قولنامه ای,قابل معاوضه

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

مشاهده و خرید ویلا شهرکی          مشاهده و خرید ویلا باغ لاکچری

 جهت خرید ویلای دوبلکس شهرکی در شمال کشور و خرید هر گونه ویلا در خطه ی سرسبز کشور، تیم رویال ویلا مشتاق خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای  مشاوره نیز فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا واقع در سمت راست هر صفحه، را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران فعال و حرفه ایی ما در رویال ویلا  در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. در صورت تماس با رویال ویلا لطفا اینجا کلیک کنید.

کد 240


محدوده آدرس: روستای خط دریا / شومیا محمودآباد
  • کد ملک 9148
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره