صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نما مدرن طرح دوبلکس در شمال

فروش ویلا نما مدرن طرح دوبلکس در شمال

538
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 21097
زمین
230 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نما مدرن طرح دوبلکس در شمال

 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز رویال ویلا، با ما همراه باشید، تا با یک ویلای دوبلکس در چمستان توریستی آشنا شوید.

 

جزیی از امکانات این ویلا در شمال؛

موقعیت جغرافیایی ویلا؛ چمستان، رزک، انتهای محل، نسترن 3 انتهای کوچه 

ویلا نما مدرن طرح دوبلکس

230 متر زمین

200 متر بنا

سه خوابه

مجهز ب سیستم هوشمند

انشعابات شهرکی نصب

فروش به صورت نقد و اقساط

سند شورائی

و.... در ادامه این آگهی با ما همراه باشید.

 

اسناد و مدارک از مهم ترین بخش در هنگام، خرید ویلا در شمال محسوب می شود، که حتما قبل از معامله، باید آن را بررسی کنید، سند این ویلای دوبلکس به صورت سند شورائی می باشد، در واقع سند شورایی، سندی است، که تمامی اطلاعات در آن ثبت شده است، و مانند یک قولنامه می باشد، که توسط دهیار و رئیس شورای محل، تایید و مهر و امضا می شود، اگر می خواهید با سند شورایی بیشتر آشنا شوید، ما به شما مطالعه ی مقاله ی زیرا پیشنهاد می دهیم؛

سند شورایی چیست و مزایا و معایب آن نسبت به سایر سند ها

 
این ویلا در سازه ی دوبلکس، با بهترین متریال، به صورت اکازیون در سال 1400 در رزک چمستان، احداث شده است، این منطقه جزو منطقه ی جنگلی استان مازندران محسوب می شود، از این سوی اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، بی شک خرید ویلا در چمستان، بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.
 
 متراژ کل زمین این ویلا 230 متر و زیربنای آن، 20۰ متر می باشد، و دارای 3 اتاق خواب که به صورت مستر، برای این ویلای ارزنده در نظر گرفته شده است، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل، نصب انشعابات اصلی آب و برق و گاز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، طراحی داخلی ویلا با متد به روز، پوشش کف از سرامیک و سقف آن نیز کناف، نما مدرن، کابینت، شیرآلات و... که برای آشپزخانه در نظر گرفته شده است، از بهترین جنس های موجود در بازار می باشد و... جزئی از امکانات این ویلای شهرکی می باشد، پیشنهاد رویال ویلا، بازدید از این ویلای دوبلکس در چمستان می باشد.
 
برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.
 

نمای مدرنی که برای این ویلا طراحی شده است، بسیار زیبا و دیدنی می باشد، که توجه اکثر خریداران را به خود جلب نموده است،  جنس نما از سنگ و چوب بوده، که زیبایی خاصی را به ویلا بخشیده است، این نوع نما، امروزه در شمال کشور متقاضی بسیاری دارد، از این سوی افرادی که قصد خرید ویلایی متفاوت و به روز دارند، می تواند در جست و جوی  خرید ویلا نما مدرن در شمال باشند.

چنانچه شما به مشاوره ی بیشتر نیاز داشتید، مشاوران و کارشناسان ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند، پس کافیست نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره اقدام کرده یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید، تا با مشاورین مجرب رویال ویلا به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید.

 
سپاس از اینکه سایت رویال ویلا را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید.

 


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 21097
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره