صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا شهرکی با 100 میلیون در محمودآباد

خرید ویلا شهرکی با 100 میلیون در محمودآباد

956
فروخته شد
قیمت
520,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 10655
زمین
220 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا شهرکی با 100 میلیون در محمودآباد

 

خرید یک دستگاه ویلای شهرکی با کلیه امکانات و مجوزات ساخت قانونی تنها با ۱۰۰ میلیون پیش پرداخت؛ به جرات می توانم بگویم که یکی از فایل های ارزنده و به قیمت در زمان حال؛ این ویلای شهرکی میباشد که شما با کمترین قیمت ممکن آن هم تنها با ۱۰۰ میلیون پیش پرداخت می‌توانید مالک قانونی این ویلای شهرکی شوید.

همانطور که مستحضرید قیمت ویلا و زمین نیز مثل تمام کالاها و اقلامی که در کشور عزیزمان متورم شده و افزایش قیمت برایش به وجود آمده است به طبع برای زمین و ویلاهای شمال که حکم طلا را می داشتند هم؛ بیش از پیش افزایش قیمت یافته و امروزه شاهد قیمتهای به نسبت بالایی در طی چند سال اخیر بوده ایم ولی امروز قصد داریم تا یک ویلای تمام عیاری را به شما معرفی کنیم که دارای شرایط ویژه ای برای مالکیت می باشد.

یک دستگاه ویلا همکف با نمای سنگی بسیار شکیل که دارای دو اتاق خواب در بنای ۱۲۰ متری و مساحت زمین ۲۲۰ متر گر روستای ساحلی جنگلی حومه شهر محمودآباد که یکی از معروف ترین روستاهای حومه آمل و محمودآباد میباشد به نام کلوده واقع شده است.

مشاهده و خرید ویلا کلوده دیگر در رویال ویلا


این ویلای همکف به دلیل موقعیت جغرافیایی که در آن بنا شده است به راحتی به ساحل محمودآباد و جنگلهای چمستان و آمل دسترسی دارد و شما می توانید با طی کمترین مسافت و زمان خود را به ساحل یا جنگل برسانید و برای آن دسته از مشتریانی که خانواده های پرجمعیت دارند و همواره در حال گشت و گذار در شمال هستند خرید این ویلا؛ از نظر موقعیت مکانی و جغرافیایی گزینه بسیار مناسبی می باشد.

یکی از امتیازات ویژه این ویلای همکف شهرک ای بودن آن است که در پاسخ به آن عزیزانی که همواره در رابطه با امنیت و حفاظت از ساختمان و حیاط سازی خود را می پرسند در جواب باید گفت که خرید ویلا شهرکی گزینه مناسبی برای شما عزیزان میباشد که در فواصل زمانی بلندمدت به ویلای خود سفر می کنید و در نبود شما نگهبانی یا سرایداری که در شهرک تعبیه شده است می تواند از پوشش های گیاهی داخل حیاط شهر کتان و همچنین از ساختمان شما مراقبت نماید.

خرید ویلا ارزان قیمت امروزه در شمال یک سرمایه گذاری بی نظیر شناخته می شود که این ویلا در نیز یکی از ویلاهای ارزان قیمت و منحصربفرد برای سرمایه گذاری پر سود می باشد؛ همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

امکانات و مشخصات این ویلای فلت در کلوده محمودآباد:

موقعیت ملک : جنوبی

نمای ساختمان : سنگ

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : اسپلیت,گرمایش از کف

پوشش کف : سرامیک,سنگ

آشپزخانه : MDF,هود,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,سنگ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری

نوع و تعداد پارکینگ : مشاع,اختصاصی

وضعیت ملک : قولنامه ای,قابل معاوضه

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی | مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر در رویال ویلا

 برای مشاوره در مورد خرید ویلا در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.
یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

کد 324

 

بهتر است شما نیز بخوانید:

آیا خرید ویلا در شمال با 100 میلیون، حقیقت دارد؟

خرید ویلا ارزان قیمت اقساطی در شمال


محدوده آدرس: روستای جنگلی-ساحلی کلوده محمودآباد
  • کد ملک 10655
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره