آیا خرید ویلا در شمال با 100 میلیون، حقیقت دارد؟

همراهان عزیز رویال ویلا، سلام

امیدوارم حال دلتون عالی باشه.

 خرید ویلا

باز هم آمده ایم تا درباره ی (خرید ویلا در شمال) توضیحاتی دهیم، منتها در این مقاله موضوع مورد بحث؛ قیمت ویلا و زمین بسته به نوع ویلا، متراژ ملک، منطقه، داشتن سند و...است.

 

بیشترین سوالاتی که امروزه به چشم می خورد این است که آیا خرید ویلا در شمال زیبا، با 100 میلیون شدنی است؟

همانطور که میدانید طی این 2 سال اخیر، نه تنها قیمت زمین و ویلا به طور چشمگیری بالا رفته است. بلکه شاهد رشد قیمت در تمام بازار های اقتصادی در کشور هستیم. از آنجایی که منطقه شمال متقاضیان زیادی نه فقط در شهرهای شمالی دارد بلکه سایر شهرها نیز برای مسافرت و استراحت شمال را انتخاب می کنند. پس وقتی مشرف به این مسئله هستیم مشخص است که هر ساله احتمال اینکه قیمت زمین و ویلا بالا رود زیاد است.

 سرمایه گذاری

اما سوال اصلی؟ آیا خرید ویلا با 100 میلیون در شمال شدنی است؟!

در حقیقت نمی شود با 100 میلیون ویلایی خرید اما می توانید آن را به عنوان پیش پرداخت اعلام کرد.

دراقع با 100 میلیون حتی زمین هم، خیلی سخت می توان پیدا کرد و خرید.

چون یک زمین خوب، در منطقه ای متوسط، که در بافت باشد، آن منطقه توریستی باشد، منطقه ای که ساخت و ساز شود، ملکی که خریداری می شود سند داشته باشد، جواز داشته باشد از متری 1 میلیون شروع می شود تا به بالا.

زمین هایی که چسبیده به بافت هستند یعنی لقاح به بافت محسوب می شوند؛ از متری 650 هزار تا 700 هزار تومان

و زمین های زراعی هم از متری 350 تا 500 هزار تومانهستند.

اما زمینی که در آن بخواهد ساخت و ساز انجام شود و سند، جواز و پایان کار تعلق بگیرد آن ملک نباید در حریم باشد. یعنی ملک باید در بافت واقع شده باشد که زمین شما بسته به منطقه از متری 1 میلیون شروع می شود تا به بالا.

 

اما سمت چمستان زمین هایی هم وجود دارد که در بافت هستند و قیمت آن ها از متری 700 هزار تا 1 میلیون و بالاتر باشند.

ولی سمت رویان و نوشهر و سیسنگان بخاطر توریستی بودن این منطقه کمترین زمینی که بخوایم قیمت بگیریم از متری 2/300 شروع می شود.

بعضی افراد برای سرمایه گذاری در کار خرید و فروش زمین هستند. عزیزانی که می خواهند زمین بخرند حتما باید به این نکات توجه داشته باشند.

ارزان ترین ویلایی که سمت رویان و نوشهر، کف قیمت یعنی پایین ترین قیمتی که می شود در نظر گرفت 650 تا 700 میلیون، با 250 متر زمین و بنای 160 متری، که خرید ویلا این قیمت در این منطقه وجود دارد اما شاید از نظر کیفیت ساخت، آنچنان در حد نباشد.

 

اما سمت چمستان از 300 میلیون هم وجود دارد.

مشاهده و خرید ویلا تا 300 میلیون در رویال ویلا، بر روی متن رنگی کلیک کنید.

در واقع با 100 میلیون می توانید صاحب ویلا شوید اما به شرط پیش پرداخت، یعنی با 100 میلیون کلید تحویل، مابقی طی اقساط 1ساله بدون بهره.

  آیا تا به حال از خودتان پرسیده اید که چرا بعضی ویلا ها در آگهی درج نمودند: "خرید ویلا با 100 میلیون" و دسته ای از ویلا ها، مالکان آنها به هیچ عنوان، با شرایط اقساطی بلند مدت یا با یک شرایط خوب آماده فروش نیستند؟!

اکثر مالکانی که خیلی به پول نیاز دارند این شرایط را می گذارند. این مالکان ویلای خود را نقدی می فروشند ولی با یک تخفیف خیلی ویژه. و یا ویلایی که خیلی وقته فروخته نشده این افراد یه سری شرایط خوب و عالی می گذارند. مثلا 100 میلیون اول پیش پرداخت، مابقی طی 12 ماه پرداخت و یا شرایط ویژه جابجایی و ..

 خرید ویلا

نوع ویلاهای دیگری هم وجود دارد که دارای مبالغ بالایی هستند. خرید ویلا لاکچری  از  یک میلیارد تا 5 میلیارد هم در سایت رویال ویلا وجود دارد. به این نوع ویلاها که دارای استخر، سونا و جکوزی و متراژ بالایی هستند ویلا میلیاردی نیز می گویند. برای مشاهده این ویلا کافیست کلیک کنید.

 خرید ویلا استخردار

 

برای خرید ویلا میلیاردی مطمئنا نمی شود تماما نقد پرداخت کرد. در این نوع ویلاها یقینا شرایط اقساط وجود دارد و همچنین مخاطبین خاص خود را دارند. پیش پرداخت این نوع ویلاها نیز با که 100 میلیون نیست ممکن است حتی از 1 میلیارد شروع می شوند و مابقی به صورت اقساط و یا جابجایی با خودرو یا ملک دیگری.

 

کلام آخر؛

زمانی که آگهی یا تبلیغی با درج عناوینی همچون، خرید ویلا با 50 میلیون یا خرید ویلا با 80 میلیون و یا خرید ویلا با 100 میلیون. را دیدید بایست با خواندن این مقاله،آگاه شده باشید که منظورشان، مبلغ پیش پرداخت برای مالک شدن می باشد و این نوع ویلاها از دسته ویلا ارزان قیمت هستند و عموما چون ویلاهای فلت در تقابل سایر انواع ویلاها، کم هزینه تر در ساخت و در نتیجه ارزان تر در قیمت فروش، می باشند، پس می توان این نوع تیتر آگهی ها را به خرید ویلا فلت یا همکف ارتباط داد.

 

ما در این مقاله برای عزیزانی چون شما سعی کردیم قیمت زمین  طبق متراژ و منطقه نسبت به جاهای دیگر را آگاه سازیم. همچنین  شما را با نحوه ی خرید ویلا با 100 میلیون بر اساس شرایط نقد و اقساط و شرایط خرید ویلا لاکچری یا ویلا میلیاردی را برای شما شفاف سازی کنیم تا شما راحت تر بتوانید ویلای مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید.