خرید ویلا ارزان قیمت اقساطی در شمال

 

دوستان عزیز سلام، وقت گرانبهاتون بخیر، امیدوارم حالتون خوب و لبتون خندون باشه.

شمال

خرید ویلا؛

در چند سال اخیر شاهد رشد قابل توجهی در زمینه خرید ویلا در منطقه خوش آب و هوای شمال هستیم.

اصلا چرا قصد خرید ویلا دارید؟!

یکی از موضوعات مهمی که اکثر مردم برای خرید ویلا اقدام می کنند تفریح در کنار خانواده است، در کل فرقی نمی کند که با چه هدفی قصد خرید ویلا را دارید. بعضی از افراد با اجاره دادن یا خرید و فروش ویلا در مناطق تفریحی و توریستی کسب درآمد می کنند.

به طور کلی خرید ملک و زمین در شمال به عنوان یک سرمایه گذاری موفق و پرسود ثابت شده است. همینطور آمار ساخت و ساز ویلا، خرید و فروش ویلا در شمال نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است.

ذاتا فکر خرید ویلا با قیمت مناسب در شمال  و لذت داشتن ویلایی در دل طبیعت خوش آب و هوا و رقم زدن خاطرات قشنگ و رویایی در کنار خانواده، همچنین آرامشی که خستگی های گاه و بی گاه زندگی را از جانتان برهاند بسیار وسوسه انگیز است و باعث می شود که ذهن شما را به سمت خرید ویلا کشیده شود.

سرمایه گذاری در شمال

نکات قابل توجه به هنگام خرید؛

طبق آماری که توسط انجمن انبوه سازان ارائه شده است، متاسفانه بسیاری از ویلاها به صورت خلاف ساخته شده اند و پس از اتمام فرآیند ساخت به آنها پایان کار داده نشده است.

این نوع ویلاهایی که به صورت خلاف ساخته شده اند آب و برق ندارد و برخی دیگر نیز به صورت غیر مجاز با لوله کشی، آب مصرفی را تامین می کنند.

پس این نوع ویلاها با ویلاهایی که به صورت قانونی ساخته شده اند و مجوز های لازم را دارا هستند از قیمت پایین تری برخوردارند و همچنین شرایط خرید آنها نیز آسان تر است.

ویلا ارزان قیمت

انواع ویلاها؛

ویلاها انواع مختلفی دارند؛ ویلا جنگلی، ویلا ساحلی، ویلا شهرکی، ویلا مستقل، ویلا فلت، ویلا دوبلکس، ویلا تریبلکس. هرکدام از این نوع ویلاها بسته به موقعیت مکانی و آب و هوا و امکانات، تسهیلات تعبیه شده تقسیم بندی می شوند.

 

ویلا جنگلی؛ در نواحی جنگلی و مناطق کوهپایه ای می سازند. این نوع ویلاها بسیار آرام و دلنشین می باشند، همچنین طبیعت سرسبز و چشم نواز نیز آرامشی وصف نشدنی را به ساکنین آن هدیه خواهد داد. خرید ویلا جنگلی

 

ویلا ساحلی؛ در مجاورت خط ساحلی ساخته شده و فاصله کمی با دریا دارد. چشم انداز زیبا، دسترسی آسان به ساحل و جاده اصلی از ویژگی های قابل توجه این ویلا است. خرید ویلا ساحلی

 

ویلای شهرکی؛ این نوع ویلا به صورت مجموعه ای در یک زمین بزرگ می سازند. این ویلاها معمولا به دلیل وسعت زیاد زمین اکثرا در حومه شهر ساخته شده و به همین دلیل برای خرید آن هزینه کمتری نسبت به ویلاهای داخل شهر خواهید پرداخت. همچنین این نوع ویلاها دارای نگهبان است و امنیت شهرک را تامین میکند. خرید ویلا شهرکی

 

ویلا مستقل؛ معمولا داخل شهر و در روستاهای اطراف ساخته می شود و از صفر تا صد نگهداری و تامین امنیت آن با صاحب ویلا خواهد بود. قیمت این نوع ویلا نسبت به ویلا شهرکی بالاتر است. خرید ویلا مستقل

 

ویلا دوبلکس؛ ویلایی است که در دو طبقه ساخته است. خرید ویلا دوبلکس

 

ویلا تریبلکس؛ این ویلا در سه طبقه ساخته شده و بین سه تا شش خواب دارد. قیمت این نوع ویلاها نسبت به بقیه بالاتر است.

خرید ویلا تریبلکس

 

ویلا فلت؛ ویلای یک طبقه که دو یا سه خواب دارد، گفته می شود. خرید ویلا فلت

 

آیا خرید ویلای شمال ارزان تر و به صرفه تر از خرید ویلا در استان های دیگر کشور است؟

ویلا لولکس

حتما خودتان متوجه این موضوع شده اید که اکثریت مردم برای سرمایه گذاری به سمت خرید ویلا در شمال می روند. چون خرید ویلا در شمال بسیار به صرفه تر و ارزان تر می باشد.

اگر شما به عنوان یک سرمایه گذار مقدار سرمایه ای که در اختیار دارید و تصمیم بگیرید که یک ویلایی بخرید در جای دیگری غیر از محل زندگیتان حتما هم در جریان این تصمیم و خرید بزرگ با نوسانات قیمت ها و معیار کلی بارز خرید و فروش ویلا آشنا خواهید شد.

برای درک بهتر این مسئله کافیست که تنها قیمت زمین و ملک های مسکونی را در شهرهای بزرگ نظیر، تهران، اصفهان، تبریز و ... مورد بررسی قرار دهید، سپس با ملک های مسکونی در شمال مقایسه نمایید.

ارزانی ویلاهای شمال کشور خصوصا مازندران، دلایلی دارد که یکی از آنها این است که هزینه های ساخت ویلا در شمال برای سازنده ها بسیار معقول تر و به صرفه تر از سایر نقاط کشور و شهرهای بزرگ است.

خرید ویلا به صرفه

زمانی که برای ساخت یک ویلا هزینه زیادی نظیر(هزینه مصالح، هزینه استادکاران، هزینه زمین،...) برای سازنده ویلا تمام می شود، خرید آن ویلا نیز بیشتر از حد معمولی نسبت به سایر ویلاهایی که برای ساختش هزینه کمتری صرف شده است می باشد.

از طرفی دیگر رقابت در شمال زیاد است. مطمئنا وقتی تمایل افراد برای خرید ویلای شمال روز به روز بیشتر شد و میزان خریداران ویلا در شمال نسبت به سال های اخیر افزایش یافته است. ناخواسته این رقابت در زمینه ساخت و ساز و خرید و فروش ویلاهای شمال شکل گرفت. پس دچار مشکل نشوید، ارزان تر بودن ویلای شما بخاطر کم ارزش و نداشتن کیفیت در ساخت نیست،مطمئن باشید که سرمایه گذاری در شمال برای شما پرسود و ارزشمند خواهد بود.

خرید ویلا اقساطی در شمال چگونه است؟

فروش اقساطی ویلا طبق یک چهارچوب خاص صورت میگیرد، به این صورت است، از خریداران 20 تا 40 درصد قیمت مسکن به صورت نقد مطالبه می کنند سپس باقی مانده را ی چند فقره چک یک یا چند ماهه از خریدار دریافت می گردد. خرید ویلا اقساطی

برای مثال؛ خرید ویلا با 150 میلیون یا خرید ویلا با 100 میلیون؛ معمولا 30% از قیمت ویلا را به صورت نقد و مابقی مبلغ را با طی چندین فقره حتی تا 12 قسط بصورت چک پرداخت می کنید و به راحتی می توانید صاحب ویلا در شمال شوید.

 

در این صورت خریدار می تواند طی 6 ماه حسابش را با فروشنده صاف کند و صاحب ویلا ارزان قیمت در شمال شود.

شاید شما گمان کنید که خرید ویلا ارزان قیمت با شرایط خوب اقساطی دردسر دارد و ارزش این احتمالات نگران کننده را ندارد.

بعضی از افراد می گویند بخشداری ها و یا دهیاری ها می توانند قبل از خرید ویلا استعلامی از زمین یا ویلا در اختیارتان قرار دهند.

اما بعضی دیگر از افراد می گویند این کار جزء وظایف دهیاری ها یا بخشداری نیست.

در نهایت برای شما شفاف سازی می شود که برای ساخت ویلا تمام مراحل قانونی طی شد. و یا اگر قانون را دور زده باشند به زودی ویلا تخریب می شود.

حتما قبل از خرید ویلا باید استعلام زمین یا ویلا را از ارگان های دولتی دریافت کنید و برای مشخص کردن اسناد مطرح شده برای زمین یا ویلا می توان از اداره ثبت اسناد استعلام گرفت.

خرید ویلا اقساطی

کلام آخر؛ 

خرید ویلا ارزان قیمت با شرایط اقساطی در شمال را باید به فال نیک گرفت چون چندین حسن خوب دارد نظیر؛ سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال، لذت بردن در کنار خانواده در زمان تعطیلات با شرایط آب و هوایی بی نظیر مازندران و ...