خرید ویلا در شمال با 40 میلیون

 

سلام دوستان همیشگی رویال ویلا، وقتتون بخیر و شادی

 همه ی ما انسان ها بعد از یک مدت طولانی کار کردن، فکر کردن زیاد در باب مشغله های زندگی، از نظر جسمی و روحی خسته می شویم. بدن ما نیاز به استراحت دارد. خیلی خوب میشد تا کمی ز غوغای جهان فارغ شویم. اما چطور؟!

ویلا شمال

با خرید ویلا در شمال!

مازندران بخاطر آب و هوای عالی، خاک مساعد و حاصلخیز، داشتن دریا و جنگل سرسبز این امتیاز را دارد که شما بخواهید یک ویلای زیبا در منطقه ی زیبای شمال داشته باشید.

تصور کنید؛ ویلایی در دل طبیعت، گوشی خود را برای مدتی خاموش کنید، در زمستان کنار شومینه هیزمی بنشینید، از اکسیژن خالص استفاده کنید، ذهن و روح خود را به آرامش دعوت کنید.

ویلا جنگلی

همچنین خرید ویلا علاوه بر تفریح، حتی یک سرمایه گذاری پر سود هم به حساب می آید، یعنی با یک تیر، دو نشون می زنید.

سوالی که امروزه ذهن همه افراد را مشغول خودش کرده این است که خرید ویلا در شمال با 40 میلیون شدنی است؟

ویلا لاکچری

چند روز قبل یک پیامکی دریافت کردم که نوشته بود با 40 میلیون صاحب ویلا شوید!

به شماره ای که تو پیامک نوشته شده بود تماس گرفتم و اطلاعاتی که بر حسب این موضوع بود، دریافت کردم.

گفتند؛ الان با این شرایط اقتصادی و هزینه های بالا، همچین قیمتی در شمال وجود ندارد و قیمت ویلا ها رفته بالا، ولی سال های قبل خرید ویلا با این مبلغ راحت تر بوده است.

اما شما می توانید صاحب ویلا شوید، از هر مبلغی که خرید دارید با 40 یا 50 میلیون می توانید بیعانه پرداخت کنید. در واقع با 40 میلیون سند قرار داد جاری می شود و مابقی طبق عرفی که در مبایعه نامه ذکر شده به همان صورت پرداخت خواهد شد.

 

پس باید گفت که هیچ ویلایی را در شمال با قیمت نهایی 40 میلیون تومان؛ نمی‌توان خرید و دلیل درج آگهی یا پیامک های تبلیغاتی با اصطلاح "خرید ویلا با ۴۰ میلیون تومان در شمال" به منظور مبلغ بیانه یا پیش پرداخت برای جاری شدن سند معامله می باشد در حالی که امروزه در شمال با ۴۰ میلیون تومان؛ حتی نمی توان زمینی را خرید چه برسد که در آن زمین ویلا یا ساختمانِ بنا شده ای را اختیار کرد! خودمان را گول نزنیم و بر این علم باشیم که به دلیل تورم به وجود آمده و افزایش قیمت‌های شکل گرفته بر روی تمام اقلام - مصالح ساخت و هزینه های نیروی انسانی و محدود شدن فضای ساخت یا بافتهای روستایی قیمت زمین و ویلا از این قاعده مستثنی نبوده و افزایش قیمت خود را با شیبی ملایم در حال طی کردن است ولی این شیب بزودی شدیدتر و با سود چندین برابری روبرو خواهد شد.چرا؟؟

همه شما این خبر را شنیده اید که شمال در حال اجرای منطقه آزاد می باشد و مطمئناً دلیل افزایش خرید و فروش ها در شمال در هفته‌های آتی تا به امروز؛ درج این خبر و افزایش استرس سرمایه گذاری و  پدیده‌های مشابه دولتی همچون بورس و سرمایه گذاری های غیر عددی است. به همین دلیل بسیاری از افراد یا بازنشستگان مشاغل دولتی و آزاد؛ بهترین و کم ریسک ترین و در واقع پر سود ترین نوع سرمایه گذاری را سرمایه گذاری در شمال حتی بدون احتمال اینکه شمال در منطقه آزاد قرار گیرد؛ می دانند حال چه برسد زمانی که شمال منطقه آزاد هم شناخته شود قیمت‌های زمین بلا استثنا چندین برابر افزایش قیمت خواهد داشت.

پس منطقی و درست فکر کنیم که هیچ زمینی در شمال امروزه با ۴۰ میلیون تومان قابل خرید نیست بلکه ۴۰ میلیون تومن تنها پیش پرداخت ایست برای اجرای معامله یا در اصطلاح مدیران املاک، صنم معامله می باشد.

رنج قیمتی زمین امروز در شمال از ۸۰۰ هزار تومان شروع تا مبالغ ۴ و ۵ میلیون تومان، مناطق بیشتر جنگلی هستند و فاصله آنها تا جنگل بسیار کم است ولی در کناره یا نوارِ ساحلی؛ بالاتر بوده و با یک دامنه قیمتی متفاوت در مناطق مختلف تعیین شده است.

لازم به ذکر است که این قیمت عنوان شده قیمت حدودی بوده و حتی امروز؛ قیمت زمین و ویلا به صورت روزانه تغییر میکند که این از ناکارآمدی سیستم ارزش پولی کشور ما و تورم بسیار بالای به وجود آمده بر روی اقلام و نیروهای انسانی و مصالح ساخت میباشد که از سوی دولت کنترل نشده است.

همه ما می‌دانیم که امروز پراید 25 میلیون تومانی به ۹۰ میلیون تومان رسیده است در کجای جهان هم چنین افزایش قیمتی بر روی یک کالا وجود داردcry این یک مثال ساده بود و مثالی که همه ما این موضوع را درک کرده ایم و مطمئناً این افزایش قیمت بایست برای تمامی کالا ها نیز اعمال شود و زندگی سخت تر و سخت تر از قبل خواهد شد وارد مسائل این چنینی نمی‌شویم و تخصصی راجع به خرید و فروش ویلا و زمین در شمال صحبت می‌کنیم!  بله خرید و فروش ویلا در زمین امروز یکی از بازارهای بی‌نظیر و پرسود در کشورمان می باشد بگونه ای که امروزه در شمال؛ کاهشِ شدید در تعدادِ ویلاهای موجود ساخته شده مواجهیم و کلیه ویلا های موجود در شمال به راحتی فروخته شده و کاهش ساخت و ساز بر منطقه حاکم شده؛ زیرا سازندگان بر این باورند که این باور نیز درست می باشد چون هزینه‌های ساخت خیلی خیلی بالاتر از قیمت تمام شده یک ویلای من در آمده است و اگر ویلایی را با قیمت یک میلیارد تومان فروخته اند حال برای ساخت همان ویلا در همان زمین حداقل باید یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فقط و فقط هزینه ساخت آن می شود این سیکلِ افزایش قیمتی به صورت ۶ ماه اخیر بسیار قابلِ لمس می باشد پس شما عزیز و بزرگواری که قصد سرمایه گذاری در شمال و یا خرید زمین یا ویلا در شمال دارید با دیدن آگهی هایی به اصطلاح خرید ویلا با ۴۰ میلیون تومان یا خرید ویلا با ۵۰ میلیون تومان یا خرید ویلا با ۱۰۰ میلیون تومان، باید این را بدانید که منظور از درج این آگهی ها یعنی مبلغ پیشِ مبایعه نامهِ اولیه برای مالکیت میباشد و بقیه مبلغ را باید به صورت اقساط یا اگر توان پرداخت نقدی را دارید با یک تخفیف ویژه مالک آن ویلا یا زمین شوید .

 

 

با تیم تجاری خدماتی رویال ویلا همراه باشید تا به روزترین و ارزنده ترین سرمایه گذاری و خرید ویلا را در شمال به قطعیت برسانید.

 

 

مقالات مشابه را از دست ندهید:

آیا خرید ویلا در شمال با 100 میلیون، حقیقت دارد؟

خرید ویلا ارزان قیمت اقساطی در شمال

خرید سوئیت ارزان قیمت در شمال