استان مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی، دارای منطقه و روستاهای جنگلی بسیاری می باشد، و امروزه با توجه به اینکه افراد زیادی به شمال کشور سفر می کنند، روستاهای اطراف مورد توجه قرار گرفته اند، روستایی که در این مقاله قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم، سائیج محله می باشد، با ما همراه باشید.

 

سائیج محله کجاست

 

سائیج محله کجاست؟

سائیج محله از روستاهای توابع شهرستان آمل در مازندران، در دهستان پایین خیابان لیتکوه و در جاده بین آمل و چمستان واقع شده است، این روستای سرسبز از نظر موقعیتی در مکان جغرافیایی عالی قرار گرفته است، لازم به ذکر می باشد، این روستا دارای دو ورودی می باشد، که یکی از ورودی به مرکز روستا و منطقه ی مسکونی دسترسی دارد، و دیگری از باغات و زمین های کشاورزی باید گذر کنید، تا به روستایی زیبای سائیج محله برسید، این روستا دارای ویژگی های خاص خود می باشد، و همچنین دارای امکاناتی کامل همچون؛ مدرسه دبستان دخترانه و پسرانه، 2 نانوایی، انواع سوپر مارکت، زمین مخصوص ورزش و فوتبال، مسجد، بهداشت، عابر بانک، ایستگاه تاکسی به آمل، دفتر پیشخوان و... می باشد، و لازم به ذکر می باشد، یک پمپ بنزین در اول روستا قرار دارد و با بیمارستان و درمانگاه امام علی حدودا 3 کیلومتر فاصله دارد، در واقع تقریبا می توان گفت؛ این روستا چسبیده به شهرستان آمل می باشد، و با مرکز شهر آمل 7 کیلومتر فاصله دارد، بنابراین این روستا از لحاظ دسترسی به امکانات و به مرکز شهر آمل و.... در رده ی بالایی قرار دارد، همچنین سائیج محله به نور و چمستان و محمودآباد دسترسی راحتی دارد، در واقع ساحل نور در فاصله 38 کیلومتری سائیج محله با فاصله زمانی 46 دقیقه قرار دارد.

 

 

مزایای خرید ویلا در سائیج محله

در حقیقت باید گفت که، ویلاهایی که در بخش چمستان و در شهرستان آمل واقع شده اند، در مقایسه با دیگر مناطق شمالی از لحاظ قیمت، در رده ی ارزان و مناسب قرار گرفته است، بنابراین شما قادر خواهید بود، با صرف هزینه ه­ای پایین تر صاحب ویلایی زیبا شوید، باید بدانید که این روستا با موقعیت جغرافیایی عالی، پتانسیل سرمایه گذاری در این روستا بسیار بالا می باشد، زیرا ارزش و قیمت زمین ها و ویلاها رشد عالی دارد،  همانطور که در متن فوق توضیح داده شده است، سائیج محله به دلیل نزدیک بودن به آمل، چمستان، فاصله کمی با امکانات تفریحی و رفاهی و...دارد، باعث شده قیمت زمین ها و ویلاها در این منطقه روز به روز افزایش یابد.

شهرک هایی که در این منطقه وجود دارد، دارای امنیت بالا می باشند، که توسط نگهبان مجموعه امنیت آن تامین می شود، اغلب ویلاهای موجود در سائیج محله به صورت مدرن و با بهترین متریال ساخته شده اند، و همچنین این روستا به جهت نزدیک بودن به پاسگاه آغوزبن و نصب 3 دوربین مدار بسته در ورودی و خروجی محل، امنیت آن بسیار بالا می باشد.

 

سائیج محله کجاست

 

حدود قیمت ویلاها و زمین های موجود در روستای سائیج محله

در این روستا به دلیل اینکه از لحاظ سرمایه گذاری پتانسیل بسیار بالایی داشته است، ویلاهایی  با انواع متراژها و امکانات، انواع سازه و... در این منطقه با اصول مهندسی ساخته شده اند، بنابراین شما می توانید یک ویلا فلت ساده با متراژ 100 متر شهرکی، یا یک ویلا  دوبلکس شخصی ساز با بهترین متریال در سائیج محله پیدا کنید، در واقع حدود قیمتی ویلاهای نوساز در این روستا از متری  1میلیون تومان شروع می شود و به متری 6 میلیون تومان نیز می رسد، همه این ها بستگی به امکانات موجود در ویلا، و متریال های بکار گرفته در ساخت ویلا، دارد.

 

فاصله روستای سائیج محلهِ آمل با تهران

 

  • جاده هراز؛ باید مسافتی معادل 193 کیلومتر و در زمان  سه ساعت و 53 دقیقه  برای رسیدن به سائیج محله طی شود. 

در واقع شما در این مسیر بعد از اینکه جاده هراز را طی نموده اید، در 2 کیلومتری شهر آمل به منطقه هلومسر نزدیک خواهید شد، که وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله خواهید شد و از آنجا وارد مسیر کمربندی آمل به چمستان می شوید، بعد از طی  3 کیلومتر به روستایی سائیج محله جنگلی خواهید رسید. 

  •  جاده چالوس؛ باید مسافتی معادل 250 کیلومتر و زمان حدودی 4 ساعت طی شود.

این مسیر بعد از تهران وارد جاده چالوس شده و در نهایت به شهر چالوس می رسید، و از آنجا به سمت شهرستان نور، و سپس وارد کمربندی نور به آمل می شوید و از شهر چمستان نیز عبور می کنید، تقریبا در انتهای این مسیر روستای سائیج محله در سمت چپ شما قرار دارد، و شما با تابلوی روستای سائیج محله برخورد می کنید، که از ورودی اول مستقیما وارد منطقه مسکونی روستا می شوید، و با دومین ورودی، از راه باغات و زمین های کشاورزی وارد روستا می شوید.

 

فاصله روستای سائیج محله با مناطق تفریحی، گردشگری اطراف

 

 با پارک جنگلی کشپل 24 کیلومتر، حدود 30 دقیقه 

با لاویج 42 کیلومتر  در 1 ساعت 

با جنگل واز 19 کیلومتر در 20 دقیقه 

با روستای ییلاقی جوربند 26 کیلومتر در 30 دقیقه

با روستای ییلاقی گزنا سرا 56 کیلومتر در 1 ساعت و نیم

با دریاچه الیمالات 31 کیلومتر در 50 دقیقه

با جنگل هلومسر  10 کیلومتر در 20 دقیقه

 با  دانشگاه شمال 12 کلیومتر در 20 دقیقه

با روستای ییلاقی فیلبند 60 کیلومتر در 1 ساعت و 40 دقیقه

با مجموعه اکسین 14 کیلومتر در 20 دقیقه 

 ساحل نور در فاصله 38 کیلومتری سائیج محله با فاصله زمانی 46 دقیقه قرار دارد.

 

ویلاهای موجود در سائیج محله با بهترین متریال و لوکیشن آماده فروش می باشد، شما کافیست برای بازدید از این منطقه اقدام کنید، بی شک یکی از منطقه های زیبا و آرام بخش آمل و چمستان روستای جنگلی سائیج محله می باشد.

 

سائیج محله کجاست

 

اگر می خواهید سرمایه گذاری هوشمندی در شمال، با اطمینان انجام دهید، حتما با یک مشاور املاک معتبر و با تجربه مشورت کنید، و از راهنمایی های او بهره بگیرید، مشاورین املاک در این منطقه، می توانند اطلاعات دقیق تری از موقعیت زمین ها و ویلاهای مختلف، در اختیار شما قرار دهند، بنابراین برای دریافت مشاوره می توانید به مشاورین مجرب رویال ویلا مراجعه کنید، تا بتوانید یک انتخاب هوشمند داشته باشید، ویلاهای موجود در شمال، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد، برای ارتباط با رویال ویلا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 


 

مقالات پیشنهادی؛

خط دریا کجاست و خرید ویلا در جاده کلوده

سعادت آباد کجاست و خرید ویلا و زمین در سعادت آباد نور