خرید زمین در شمال حتی با 50 میلیون


 

آوازه ی شمال کشور، به دلیل داشتن طبیعت فوق العاده زیبا، زمین های سرسبز و آب و هوای عالی و... در سراسر کشور پخش شده است، از  این سوی افرادی که قصد ساخت ویلایی در شمال دارند، ملکی را در متراژ دلخواه خود خریداری می کنند، و سپس طبق مراحل قانونی، و دریافت مجوز ساخت و... اقدام به ساخت و ساز می نمایند، و عده ای دیگر با توجه به افزایش قیمت زمین، و با ارزش شدن روز افزون ملک و... خرید زمین در شمال را گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری در شمال می دانند، در واقع اگر به دنبال زمین در منطقه ی جنگلی هستید، می توانید به شهرهای چمستان، آمل، نور و... مراجعه کنید، همچنین اگر به منطقه ی ساحلی علاقمندید، باید به شهرهای محمودآباد، بابلسر، نوشهر و.... مراجعه کنید، و باید بیان داشت که، زمین های جنگلی از قیمت کمتری نسبت به زمین های ساحلی برخوردار می باشد، اگر به دنبال زمین ارزان قیمت هستید، به مناطق جنگلی مراجعه کنید.

 

* چنانچه اقدام به خرید زمین در شمال می نمایید، باید عوامل های بسیاری را مورد بررسی قرار دهید، که به صورت زیر می باشد؛ 

  • احراز مالکیت فروشنده را نباید فراموش کنید
  • از صحت اطلاعات مندرج در سند مطمئن شوید
  • مطمئن شوید که سند زمین آزاد است
  • شرط فسخ معامله را نباید فراموش کنید
  • نوع کاربری ملک، اسناد و مدارک و... را بررسی کنید.
  • و....

 

خرید زمین در شمال

 

* لازم به ذکر می باشد، که خرید زمین در شمال کشور یک موضوع مهم است، که باید با توجه به نکات کارشناسی و به صورت اصولی اقدام به انجام معامله کنید، زمین های بسیاری در شمال وجود دارد، که شما طبق خواسته و مقدار بودجه ی خود می توانید، ملکی را انتخاب کنید، زیرا زمین های بسیاری در شمال با متراژ متفاوت، قیمت متفاوت، موقعیت جغرافیایی متفاوت و... وجود دارد، که شما مطابق خواسته ی خود، می توانید ملکی را خریداری کنید، موضوعی که در این مقاله قصد صحبت با شما عزیزان داریم، این است که شما حتی با 50 میلیون تومان نیز، می توانید ملکی را خریداری کنید.

 

* با توجه به اینکه، با افزایش تورم و اقتصاد کشور، ناگهان قیمت ملک، خانه، آپارتمان و... بسیار افزایش پیدا کرده است، در واقع توان خرید ویلا و ملک، برای قشرهای زیادی از بین رفته است، اما اکثر مردم به فکر سرمایه گذاری به روش های مختلفی باشند، تا بتواند برای آینده از لحاظ مالی آسوده خاطر باشند، و حتی خرید زمین با متراژ کم در شمال، نیز می تواند، بعنوان یک سرمایه گذاری هوشمند تلقی شود.

 

* همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، زمین هایی با قیمت متفاوت و متراژ های متفاوت در شمال وجود دارد، کافیست شما به مشاورین املاک مراجعه کنید، و خواسته ی خود را اعلام کنید، مشاورین، ملکی را طبق خواسته ی شما، به شما معرفی خواهند کرد.

 

خرید زمین در شمال

 

* زمانی که زمینی با قیمت پایین به شما معرفی شده است، حتما نسبت به قیمت پایین آن شک کنید، زیرا قطعا این ملک دارای مشکلاتی اعم از؛ نوع کاربری، اسناد و مدارک، موقوفی بودن، نداشتن مجوزات لازم و.... می باشد، پس حتما، باید نسبت به این ملک، اطلاعات بسیاری بدست آورید، چون ممکن است، در خرید زمین در شمال، فروشنده قیمت وسوسه کننده ای اعلام  کند، و شما بدون هیچ تحقیقی، ملک را خریداری کنید، و دچار مشکلات بسیاری شوید.

 

* گاهی اوقات، فروشنده برای فروش ملک خود، شرایط پرداخت به صورت اقساطی نیز ارائه می دهد، برای مثال ممکن است، نصف مبلغ به صورت نقد و الباقی به صورت اقساط کوتاه مدت پرداخت شود، خرید زمین اقساطی یکی از گزینه هایی می باشد، که شما برای خرید زمین می توانید به دنبال چنین ملکی باشید، اما باید در این بخش نیز توجه بسیاری کنید، و بی گدار به آب نزنید، بارها دیده شده که چنین زمین هایی با شرایط اقساطی، مثلا با پیش پرداخت 50 میلیون تومان آماده فروش می باشد، حال شما زمانی که اقدام به خرید نموده اید، شرایط به این صورت می باشد که نصف مبلغ نقد و الباقی اقساط باید تسویه شود.

 

خرید زمین در شمال

 

* پس عملا، خرید زمین در شمال با 50 میلیون تقریبا غیر ممکن است، زیرا ارزش و قیمت ملک بسیار در شمال کشور پیشرفت نموده است، گاها با پیش پرداخت با 50 میلیون ممکن است، اما احتمال آن وجود دارد، که معامله زمین با مشکلاتی همراه می باشد، برای مثال؛

 

  • ممکن است این ملک را به عنوان یک زمینی با بافت مسکونی که می توان در آن اقدام به ساخت ساز نمود، را به شما معرفی کنند، اما نوع کاربری آن کشاورزی باشد، پس حتما نوع کاربری ملک را مشخص کنید.
  • اسناد و مدارک را بررسی کنید، سند آن به صورت تک برگ، شش دانگ، عرصه و اعیان و... باشد، تا بعد از معامله بتوانید برای انتقال سند اقدام کنید.
  • ملکی معرفی شده سند آن آزاد باشد، و نیز موقوفی نباشد.

 

در واقع اگر بخواهید زمینی را در شمال خریداری کنید، حتما باید به مشاورین املاک مراجعه کنید، تا قبل از خرید زمین،  بررسی های لازم و اطلاعات کامل از موقعیت جغرافیایی، متراژ، نوع کاربری و اسناد و....  بدست آورید، تا یک خرید مطمئن را معامله کنید، از این سوی می توانید به مشاورین مجرب رویال ویلا مراجعه کنید، تا به شما در هر زمینه ای راهنمایی کنید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی رویال، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

خرید زمین در شمال

 



مقالات و لینک های پیشنهادی رویال ویلا



 

زمین با قابلیت ساخت

فروش زمین شهرکی

خرید ویلا در شمال  

فروش خانه روستایی ارزان در شمال و مازندران

انقلاب ویلاهای لاکچری در شمال - قسمت اول

انقلاب ویلا لاکچری در شمال - قسمت دوم