آشنایی با منطقه ساحلی محمودآباد و پتانسیل بالای سرمایه گذاری در آن

 

محمودآباد کجاست؟

می توان بیان داشت، که شهرستان محمودآباد یکی از زیباترین شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد، در این شهر زیبا، می توانید، طبیعت زیبای دریا و جنگل را در کنار یکدیگر مشاهده کنید، محمودآباد یک شهر میانه می باشد، که به شهرستان های توریستی دیگر اعم از؛ نور، آمل، نوشهر، بابلسر و... دسترسی بسیار راحتی دارد، همچنین شهرستان محمودآباد، فاصله اندکی با تهران دارد، که از سه مسیر می توان به محمودآباد دسترسی داشت، جاده هراز و جاده چالوس و نیز جاده فیروزکوه، مسیرهایی می باشد، که می توان از تهران به سمت محمودآباد حرکت نمود، اما باید بدانید که نزدیک ترین مسیر، جاده هراز می باشد، می توان بیان داشت، که خرید ویلا در محمودآباد، در منطقه ی ساحلی، می تواند سبک زندگی شما را تغییر دهد، همچنین آرامش وصف نشدنی برایتان به ارمغان آورد.

 

خرید ویلا در محمودآباد

 

باید بدانید، که محمودآباد توسط شهرهای نور، بابلسر، فریدونکنار و آمل محاصره شده است، در واقع مسیر اصلی محمودآباد، جاده آمل به محمودآباد است و این جاده به هراز ملحق می‌ شود، بنابراین به تهران نیز دسترسی سریع تری دارد، این شهرستان دارای هوای معتدل می باشد، که به دلیل داشتن دریا، با رطوبت همراه است، در ادامه به امکانات و امتیازات این شهرستان می پردازیم، با ما همراه باشید.

 

  • سرمایه گذاری در محمودآباد

شهرهای شمالی، به دلیل جذب توریست و مسافران بسیار، مورد توجه قرار گرفته است، از این سوی دارای زمین و ویلاهای با ارزش می باشد، شمال کشور و مناطق ساحلی یک سرمایه‌ گذاری و تجارت ملک به صورت هوشمند و عقلانی به حساب می آید، زیرا خرید و فروش ویلا در شمال اخیرا بسیار رواج پیدا نموده است، و این یکی از دلایل عالی برای سرمایه گذاری می باشد، زیرا هر چه متقاضی بیشتر باشد، ارزش و قیمت و حتی چرخه ی اقتصادی نیز عالی می باشد، اگر شما عزیزان نیز، به دنبال یک سرمایه گذاری هوشمند با کسب سود بسیار هستید، قطعا سرمایه گذاری در محمودآباد می تواند گزینه ی عالی برای شما باشد.

 

خرید ویلا در محمودآباد 

  • ماهیگیری

ماهیگیری یک از شغل هایی می باشد، که بعنوان، شغل رسمی مردم ساکن شهرهای شمالی است، که از این راه، امرار معاش می‌ کنند، و اغلب مردم، با فروش ماهی های کپور و ماهی کولی و... کسب درآمدی ایجاد می کنند، شمال کشور به دلیل مجاورت به دریای خزر، اغلب شهرهای ساحلی دارای بازار ماهی می باشد، که تماشای هیاهوی ماهی فروشان و خرید ماهی، بسیار دلنشنین می باشد.

 

  • کشاورزی

 از مهم‌ ترین راه‌ های کسب درآمد اهالی محمودآباد، ماهیگیری و کشاورزی می باشد، در واقع با داشتن آب و هوای عالی، خاک حاصل خیز و... کشاورزی یکی از گزینه های عالی برای کسب در آمد می باشد، همچنین از سراسر کشور، همه متقاضی و طرفدار برنج های شمال می باشد، و باید بدانید که محمودآباد سهم به سزایی در تولید و پخش برنج دارد، و زمین های کشاورزی اغلب برای کشت و برداشت محصولات کشاورزی مورد استفاده می گردد.

 

هدف از رفتن به شهرهای شمال از جمله؛ محمودآباد بسیار متفاوت می باشد، یکی از هدف ها، بازدید از مناطق گردشگری و تفریحی این شهرستان ساحلی می باشد، که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری می پردازیم.

 

  • پارک ساحلی سرزمین رویاها

باید بدانید که این پارک، جزو مدرن ترین پارک های استان مازندران محسوب می شود، بنابراین، بیشترین تفریحات و امکاناتی و... در این پارک قرار دارد، و به دلیل همجوار بودن با ساحل، قایق سواری، یکی از امتیازات این پارک می باشد، اگر علاقمند به قایق سواری، موتور سواری هستید، می توانید به پارک ساحلی مراجعه کنید، همچنین اطراف ساحل مملوست، از رستوران‌ های شیک می باشد، از دیگر امکاناتی، که در این پارک، می توان به آن اشاره نمود، آلاچیق‌ های دلربا و سفره خانه‌ هایی می باشد، که محیطی مناسبی برای گذراندن اوقاغت فراغت می باشد، همچنین باید بدانید که، این پارک ساحلی را با نام پلاژ خط آهی، نیز این پارک را مورد خطاب قرار می‌ دهند.

 

  • هتل نارنجستان محمودآباد

 مهم‌ ترین وجه تمایز شهرها؛ هتل‌ ها و مکان‌ های اقامتی، آن به حساب می‌ آیند، هتل نارنجستان محمودآباد، یکی از برترین هتل ها در شمال کشور می باشد، و به عنوان یک هتل لوکس شناخته شده است، لازم به ذکر می باشد، که این هتل نارنجستان دارای 4 ستاره می باشد، از این سوی دارای امکاناتی مهم اعم از، لابی زیبا، اینترنت پرسرعت، کافی شاپ و رستوران، بیلیارد و آسانسور و.... و  حتی برای تمامی اتاق‌ ها، امکانات مهم همچون؛ تلویزیون، سرویس فرنگی و ایرانی، تخت و... لحاظ شده است، از این سوی این هتل، می‌ تواند، پذیرای مسافران و علاقه‌ مندان به محمودآباد باشد.

 

خرید ویلا در محمودآباد 

  • مجتمع تفریحی شرکت نفت

یکی از مجتمع های تفریحی محمودآباد، مجتمع تفریحی شرکت نفت می باشد، که از قضا مختص کارمندان شرکت ملی نفت ایران است، این مجتمع در لوکیشن بسیار زیبای ساحلی و جنگلی قرار دارد، و دارای امکانات اقامتی عالی می باشد، و حتی شرایطی را برای ورزش و تفریحشان فراهم می‌ سازد، باید بدانید که این اقامتگاه دارای  509 واحد اقامتی، و مجهز به 4 رستوران می‌ باشد، از این سوی توجه اکثر مراجعه کنندگان را به خود جلب نموده است.

 

  •  بازار بزرگ الغدیر

بازار بزرگ الغدیر، یکی از مراکز خرید بزرگ محمودآباد به شمار می آید، این بازارچه دارای لاین های متفاوت می باشد، که می توان به فروشگاه لباس، خوراکی، مرباها و ترشیجات و... اشاره نمود، همچنین زیتون و زیتون پرورده، از مهم‌ ترین محصولاتی هستند، که در این بازارچه در معرض نمایش قرار گرفته اند، تفاوت رنگ ها و.. زیبایی خاصی را نشان می دهد، استشمام تازگی میوه ها حس خوبی را به ارمغان می آورد.

 

  • پاساژ ولیعصر

از دیگر مراکز خریدی که در شهر محمودآباد جزو مراکز خرید معتبر می باشد، پاساژ ولیعصر است، که بیش از همه چیز، در حوزه پوشاک فعالیت می‌ کند، اگر خواهان خرید پوشاک از شهر محمودآباد هستید، می‌ توانید، به سراغ پاساژ ولیعصر بروید، زیرا یکی از پاساژ های لوکس محمودآباد می باشد.

 

  • بازار ساحلی قائم

بازار ساحلی قائم، بزرگ‌ ترین و مدرن‌ ترین بازار شهر محمودآباد است، که اخیرا مغازه های شیک و لوکس در این مرکز خرید ساخته شده است، که با توجه به لوکیش این مرکز خرید، مورد توجه اکثر مردم قرار گرفته است، و اکثر افراد اگر قصد خرید در محمودآباد دارند، به این بازار ساحلی قائم مراجعه می کنند.

 

خرید ویلا در محمودآباد 

 برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی رویال، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.