امیرآباد نور کجاست و خرید ویلا در امیرآباد چگونه است؟

 

استان مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی، دارای منطقه های جنگلی و ساحلی بسیاری می باشد، یکی از مناطق معروف استان مازندران، امیرآباد می باشد، باید بدانید که امیرآباد روستایی از توابع بخش چمستان واقع در شهرستان نور استان مازندران است، روستای امیرآباد در کیلومتر ۱۰ جاده آمل به چمستان قرار دارد، و در بر جاده اصلی و اولین روستا می باشد، که بعد از آن روستاهای؛ سعادت آباد، کچلده، میرنا و... قرار دارد، باید بدانید که امیرآباد، در نزدیکی آمل در استان مازندران واقع شده است، فاصله تهران تا امیرآباد نیز حدود 4 ساعت می باشد، از این سوی از طریق کمربندی امام زاده عبدالله، دسترسی به تهران و نیز به امیرآباد بسیار راحت می باشد، موقعیت جغرافیایی امیرآباد موجب شده است، در بسیاری از روز های سال، دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی باشد، با ما همراه باشید، تا با روستایی امیرآباد، و  مزایای آن جهت خرید ویلا و... مطلع شوید.

 

امیرآباد کجاست

 

امیرآباد، در نزدیکی سایر نقاط گردشگری استان مازندران واقع شده است، شما با خرید ویلا در امیرآباد، با طی مسافت بسیار کم، می توانید به شهرهای آمل، نور، چمستان و محمودآباد و... دسترسی داسته باشید، ساحل نور یکی از بکر ترین سواحل شمالی حاشیه دریای خزر است، و به راحتی می توانید از تماشای ساحل و زیبایی آن نهایت لذت را ببرید، امیرآباد به دلیل موقعیت جغرافیایی، بهترین گزینه برای خرید ویلا در شمال می باشد، و  از مزیت های خرید ویلا در امیرآباد این است، که مانند بسیاری از مناطق شمال، هنوز دچار افزایش قیمت ناگهانی نشده است، بنابراین مورد توجه اکثر خریداران و سرمایه گذاران قرار گرفته است.

همانطور که گفته شد، امیرآباد در نزدیکی شهر آمل واقع شده است، شهر آمل یکی از مهمترین شهرهای صنعتی و خدماتی استان مازندران است، بنابراین امیرآباد، به امکانات رفاهی و تفریحی شهرستان آمل اعم از؛ دانشگاه شمال، بیمارستان خصوصی شمال، استخر، شهربازی، پارک جنگلی هلومسر، مراکز خرید، ییلاقات اطراف آمل مانند؛ فیلبند، چلاو، وانا، لاسم، پلور و.... دسترسی راحتی خواهد داشت، امیرآباد علاوه بر آن که به شهر صنعتی آمل دسترسی دارد، به شهرستان توریستی نور نیز امکان دسترسی بسیار راحتی دارد، و  به امکاناتی همچون؛ مراکز بهداشتی، مراکز خدماتی و مراکز خرید و... در کمترین زمان دسترسی خواهد داشت، پس خرید ویلا در امیرآباد، یکی از گزینه های عالی برای خرید می باشد، زیرا امیرآباد نور به علت فاصله کمی که با دریا و بخصوص جنگل دارد، می­تواند بهترین انتخاب برای خریدارانی باشد، که به منطقه ی جنگلی و توریستی علاقمند هستند.

 

امیرآباد کجاست

با توجه به نکات گفته شده در متن فوق؛ امیرآباد منطقه ی مناسبی برای خرید زمین و ویلا می باشد، و همچنین رشد سریع قیمت زمین، در این منطقه باعث شده است، سرمایه گذاران بسیاری که قصد سرمایه گذاری در شمال را دارند، این منطقه را در الویت قرار دهند، ارزش ملک و ویلا در این منطقه، روزانه در حال افزایش می باشد، و قیمت زمین و ویلا در امیرآباد بسیار مناسب تر از دیگر مناطق استان مازندران می باشد، پس با سرمایه گذاری در این منطقه، با گذشت مدت زمانی، سود عالی نصیبتان خواهد شد.

 

مسیرهای دسترسی تهران تا امیرآباد نور؛

  • جاده چالوس
  • جاده هراز

 

* اگر مسیر جاده چالوس را برای رسیدن به امیرآباد نور انتخاب کنید، باید بدانید که مسافتی معادل 245 کیلومتر و زمان حدودی 4 ساعت را برای رسیدن به امیرآباد طی کنید، و بنابراین از تهران وارد جاده چالوس شده و در نهایت به شهر چالوس می رسید و از آنجا به سمت شهرستان نور و وارد کمربندی نور به آمل می شوید و از شهر چمستان نیز عبور می کنید، تقریبا در انتهای این مسیر روستای امیرآباد قرار دارد. 

 

* اگر مسیر جاده هراز را برای رسیدن به امیرآباد نور انتخاب می کنید، باید بدانید که سریع ترین و کوتاه ترین مسیر از لحاظ ترافیک و... جاده هراز می باشد، که مسافتی معادل 202 کیلومتر و در زمان  سه ساعت و  25 دقیقه باید برای رسیدن به امیرآباد، باید طی کنید، باید بدانید که در 5 کیلومتری شهر آمل به منطقه هلومسر نزدیک خواهید شد، که وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله خواهید شد و از آنجا وارد مسیر کمربندی آمل به چمستان می شوید، حدودا بعد از پیمودن 10 کیلومتر به روستای امیرآباد خواهید رسید.

هر یک از این مسیرها زیبایی منحصر به فردی دارد، که شما با تماشای آن می توانید نهایت لذت را ببرید.

 


امیرآباد کجاست

 

بررسی ویلاهای امیرآباد

  • اسناد و مدارک رسمی مهم ترین رکن، در هنگام خرید ویلا در شمال می باشد، که حتما قبل از خرید ویلا، باید اسناد ویلا را بررسی کنید، خوشبختانه اکثر ویلاهای موجود در امیرآباد، دارای اسناد و مدارک قانونی می باشد، و اسناد آن به صورت سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان و... می باشد، که با خیال آسوده می توانید اقدام به خرید ویلا سنددار در شمال نمایید. 
  • در امیرآباد انواع سازه ویلا وجود دارد، که به صورت فلت، نیم پیلوت، دوبلکس و.... با بهترین متریال ساخته شده اند، که شما عزیزان مطابق علاقه و خواسته ی خود می توانید ویلای مورد نظر را انتخاب کنید.
  • یکی از مزیت های مهم خرید ویلا و خرید زمین در امیرآباد، شرایط فروش آن می باشد، در واقع اکثر فروشندگان شرایط بینظیری اقساطی برای فروش آن در نظر گرفته اند، که شما عزیزان با توافق با فروشنده می توانید اقدام به خرید ویلا اقساطی در امیرآباد نمایید.

 

 


 

امیرآباد، دارای مزیت و ویژگی های منحصر به فردی می باشد، که شما عزیزان می توانید، با مراجعه به رویال ویلا اطلاعات کامل از نظر موقعیت جغرافیای و استعلام از خرید و فروش ویلا و زمین در امیرآباد و... بدست آورید، که با اطلاعات کامل این منطقه را برای سکونت و سرمایه گذاری انتخاب کنید، بنابراین برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی رویال ویلا، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

مقالات پیشنهادی رویال ویلا

 خط دریا کجاست و خرید ویلا در جاده کلوده 

سعادت آباد کجاست و خرید ویلا و زمین در سعادت آباد نور

هزینه ی ساخت ویلا در شمال از زبان کارشناسان رویال ویلا

چمستان کجاست و سرمایه گذاری و خرید زمین در چمستان نور

از شهر آمل که یک شهر تجاری و نزدیک ترین شهر شمالی به تهران می باشد بیشتر بدانید