ضمن سلام خدمتِ همراهان همیشگی رویال ویلا و آرزوی سعادت و سربلندی شما هم وطنان عزیز؛ رسالت تیم رویال ویلا این است که در حرفه خود یعنی فروش - سرمایه گذاری - تهاتر - خرید - شهرک سازی - مشارکت در ساخت از شمال کشور یعنی بهشت ایران(مازندران) را با توجه به اطلاعات کامل و کارشناسی و تحلیل بازار به نحو احسنت به انجام برساند.

تیم رویال ویلا با سابقه چندین ساله خود در امر خرید و فروش ویلا و مستغلات در شمال کشور به خصوص در شهرهایی همچون آمل - چمستان نور - محمود آباد - نوشهر؛ شناخت بسیار کاملی از تک تک مناطق و روستاهای اطراف آن خواهد داشت از این روی تیم ما برای پوشش دهی بیشتر برای انتخابِ بهترین نوعِ زمین یا ویلا در شمال یا بهتر است بگویم برای خرید ویلا در شمال یا خرید زمین در شمال بهترین ها را به شما طبق سلایق و بودجه تان پیشنهاد خواهد داد و این تضمین را میدهیم که ویلا یا زمین خریداری شدهِ شما؛ توسط ما از لحاظ صحت و صدق کلیه اطلاعات از سمت فروشنده؛ به عنوان رسالت کاریمان؛ بطور شفافانه و معین این حقیقت را برای شما مشخص خواهیم کرد.

به عنوان مثال اگر به هر دلیلی شما بر اساس مشاوره از سایر همکاران در دفاتر دیگر به زمینی روی آورده اید که از صحت و سقم اطلاعات آن به طور جد مطلع نیستید باز هم می توانید به تیم ما مراجعه کنید با اینکه فایل یا همان زمین و ویلا را توسط همکار و مشاوره دیگری در دفتر دیگری در حال خرید و فروش می باشید؛ باز هم تیم رویال ویلا می‌تواند خدمات دهنده به شما هم وطن عزیز باشد فقط کافیست با ما تماس برقرار کنید تا مشاوران ما ۷ روز هفته و 10 ساعت از روز پشتیبان آنلاین و حضوری شما عزیزان باشد.

 برای مشاوره اختصاصی می توانید با   0911۲۲۱2۸۷۱     "مهندس توکلی"  تماس برقرار نمایید.

 املاک رویال ویلا

همانطور که در وبسایت رویال ویلا مشاهده میکنید کلیه فایل های ما با قیمت درج شده‌اند تا شک و شبه ای برای خرید تان یا جابجایی و  اطلاعاتتان پیش نیاید؛ شما تمامی فایل هایی که در این سایت مشاهده می کنید را می توانید انتخاب کنید آن هایی که فروخته شده اند مشخص شده؛ میتوانید برای بازدید حضوری یا کسب اطلاعات بیشتر در کنار هم فایل دکمه ثبت درخواست مشاوره را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

فرض کنید شما به واسطه یک مشاور تلفنی در دفاتر همکار به فایلی در یک لوکیشن از حومه شهر آمل یا چمستان برخورد کرده اید باید گفت که املاک رویال ویلا با شناخت زیادی که از مناطق دارند؛ شما فقط کافیست اسم روستا را به ما پیامک کنید تا کارشناسان ما جامع ترین و بروزترین اطلاعات آن منطقه را در اختیارتان قرار دهند.

 برای مشاوره اختصاصی در رابطه با شناخت منطقه "اسم روستا را به شماره مذکور پیامک کنید" 0911۲۲۱2۸۷۱     "مهندس توکلی"

دفتر مرکزی رویال ویلا با مدیریت آقای توکلی سیستم نوین را در ارائه خدمات به مشتریان در سال های اخیر در پیش گرفته است به روز رسانی فایل ها و نمایش آن ها به عموم مردم؛ در وبسایت و سایر شبکه های اجتماعی؛ آن هم به صورت شفافانه و با درج قیمت و مشخصات دقیق آن یکی از وجه تمایز تیم ما با سایر تیم‌های املاک می باشد هرچند که تیم های قوی تر از ما نیز وجود دارند که در فضایِ آنلاین فعالیت بیشتری دارد اما تیم ما تنها در مناطقی که تسلط بسیار کاملی را دارند اطلاعات دقیق و موشکافانه را به مشتریان ارائه خواهد داد.

شما حتی کوچه های یک روستا را می توانید از کادر ما بپرسید و اطلاعات آنها را دریافت کنید مثلاً در روستای دیورز چند مدرسه؟  نزدیکترین بیمارستان به این روستا؟ نزدیکترین پمپ بنزین و مرکز تفریحی رفاهی؟  فاصله روستای دیورز تا جنگل نور و فاصله آن تا کلیه مراکز دیدنی شمالی را برایتان به صورت موشکافانه خواهیم گفت. و این اطلاعات تاثیر بسزایی در تصمیم‌گیری شما برای خرید ویلا در شمال یا خرید زمین در شمال خواهد داشت.

مشاورین املاک رویال شمال

تیم رویال ویلا مفتخر است که سالانه به خصوص در دو ماه آخر سال مشتریانِ مختلفی از سراسر کشور به ویژه از کلان شهرهای تهران - اصفهان و مشهد را پذیرا باشد اقامت رایگان مشتریانی که قصد خرید ویلا یا زمین یا سرمایه گذاری را دارند یکی از امتیازاتی است که شما با انتخاب املاک رویال ویلا می توانید تا زمانی که خرید تان به انجام برسانید از اقامت رایگان در شمال بهره مند شویم.

همانطور که می دانید تغییرات قیمتی به خصوص در سال جاری ۱۴۰۱ بر نرخ دلار - شرایط بورس - شرایط کالا ها؛ تورم شدیدی را بر کالاهای اساسی و غیر اساسی شاهد بودیم ولی قیمت ویلا یا زمین در شمال با تورم آنچنانی روبرو نبوده است از همین روی تیم رویال ویلا دسته بندی های مختلفی را بر اساس قیمت ویلا ها و قیمت زمین در شمال برای شما به وجود آورده است که به شرح زیر می باشد کافیست کلیک نمایید.

مشاهده و خرید ویلا در شمال زیر یک میلیارد؛ کلیک نمایید.

مشاهده و خرید ویلا در شمال از قیمت 1میلیارد تا 2 میلیارد؛ کلیک نمایید.

مشاهده و خرید ویلا در شمال از قیمت2 میلیارد تا 3 میلیارد؛ کلیک نمایید.

مشاهده و خرید ویلا در شمال از قیمت3میلیارد تا4 میلیارد؛ کلیک نمایید.

مشاهده و خرید ویلا در شمال از قیمت 4میلیارد تا 5 میلیارد؛ کلیک نمایید

مشاهده کلیه زمین های موجود در شمال؛ کلیک نمایید.