شمال کشور، از شهرها و مناطق بسیاری تشکیل شده است، هر یک از این شهرها دارای روستاهای بسیاری می باشد، و باید بدانید در هر یک از این شهرها، ویلاها و زمین های بسیاری آماده خرید و فروش می باشد، و طبق بررسی، همه ی افراد برنامه هایی خاص برای سرمایه شان دارند، و قصد دارند، یک سرمایه گذاری هوشمندی را در شمال انجام دهند، تا با سرمایه گذاری در شمال، سود بسیاری بدست آورند، شاید برایتان سوال پیش آید که آیا با سرمایه کم می توان در شمال ویلا و زمینی را خریداری نمود؟ و یا  اینکه مگر می شود با این میزان سرمایه اقدام به خرید ویلا در شمال نمود؟ بودجه ی اولیه برای خرید ویلا و زمین چه مقدار می باشد؟  ما به شما می گوییم که با سرمایه های کم هم می توانید در شمال نسبت به خرید ویلا اقدام کنید، در این مسیر باید با شهرهای که ویلا و زمین های ارزان قیمت دارند، آشنا شوید، زیرا برخی از شهرهای شمالی جزو ارزان ترین شهرها در حوزه ی خرید ویلا و زمین هستند، بنابراین کافی است فقط این شهرها را بشناسید، در ادامه با ما همراه باشید...

 

 ارزان ترین شهرهای شمالی برای خرید زمین و خرید ویلا کدامند؟

 

"معرفی ارزان ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا و زمین"

 

 

چمستان

چمستان، یکی از محبوب ترین و زیباترین شهرهای شمالی کشور است که در نزدیکی نور واقع شده است،  این منطقه پر از شگفتی و جاذبه های گردشگری و دیدنی ها می باشد، آب و هوای فوق العاده چمستان، منطقه ی جنگلی آن و.... به محبوبیت این شهر می افزاید، شهر چمستان به دلیل موقعیت جغرافیایی، فاصله ی کمی تا ساحل خزر دارد، بی شک چمستان را می توان یکی از ارزان ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا و خرید زمین قلمداد کرد، چمستان به دلیل مساحت بسیار آن، زمین های بسیاری برای فروش دارد، از این سوی قیمت و متراژ زمین ها در چمستان متفاوت می باشد، شما می توانید در چمستان زمین های ارزان قیمت، با کاربری های متفاوت، پیدا و خریداری کنید، علاوه بر زمین، در روستاهای برند چمستان در؛ امیرآباد، سعادت آباد و بهدشت و.... ویلاهای متعددی، در سازه های متفاوت می توانید مشاهده کنید، همچنین چمستان دارای شهرک های متنوعی همچون آپادانا، آدریانا و.... می باشد که می توانید با قیمتی مقرون به صرفه در آن ها اقدام به خرید ویلا نمایید، و از همه مهم تر، ارزان بودن ویلا در چمستان را پایِ بی‌ کیفیت یا نامرغوب بودن ویلاها نگذارید.

 

آمل

همانطور که می دانید، آمل یکی از شهر های شمالی ایران است، که در استان مازندران قرار گرفته است،  آمل نزدیک ترین شهر مازندران به تهران می باشد، اگر سرمایه ی چندان بزرگی در اختیار ندارید اما به فکر سرمایه گذاری همراه با سود بسیار هستید، ما خرید ویلا در آمل را به شما پیشنهاد می دهیم، در واقع باید گفت؛ آمل یکی از ارزان ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا و زمین می باشد که، می توانید با سرمایه ای اندک در آن اقدام به خرید ویلا نمایید، آمل همانند، دیگر شهرهای مازندران، دارای روستاها و مناطق جنگلی بسیاری می باشد، از این سوی ویلا و زمین های بسیاری برای خرید با قیمت و لوکیشن های متفاوت در آمل وجود دارد، شاید یکی از دلایل ارزان بودن ویلا در آمل، را بتوان دور بودن نسبی این شهر از ساحل دریای خزر دانست، منطقه های جنگلی از منطقه های ساحلی ارزان تر می باشد، از آنجایی که آمل شهری ساحلی نیست، از این سوی قیمت ویلا هم در آن به نسبت مقرون به صرفه می باشد، با خرید ویلا در آمل آن هم با قیمتی ایده آل و اقتصادی، می توانید از طبیعت و آب و هوای بی نظیر آمل بهره مند شوید.

 

ارزان ترین شهرهای شمالی برای خرید زمین و خرید ویلا کدامند؟

آمل را با ما بهتر بشناسید

 

روستای کلوده

روستای کلوده، یکی از قدیمی ترین روستاهایی است، که در شهرستان محمودآباد واقع شده است و دارای جمعیت زیادی می باشد، موقعیت جغرافیایی کلوده باعث شده است که، مابین شهرهای آمل، محمودآباد و چمستان قرار گرفته است، از این سوی جزو، منطقه ی ساحلی و جنگلی محسوب می شود، ویلاهایی که در این منطقه ساخته می شوند، بسیار لاکچری و مدرن می باشد، علاوه بر اینکه با بهترین متریال ساخته شده اند، دارای قیمت مناسبی می باشند، زمانیکه افراد به دنبال خرید ویلا ارزان قیمت در شمال هستند، مشاورین رویال ویلا، خرید ویلا در کلوده را پیشنهاد می دهند، برای آشنایی بیشتر با کلوده، مطالعه ی مقاله ی زیرا پیشنهاد می دهیم.

 

خط دریا کجاست و خرید ویلا در جاده کلوده

 

 

فریدونکنار

یکی دیگر از شهرهای ارزان شمال، برای خرید ویلا و زمین، در فریدونکنار می باشد، فریدونکنار یک منطقه ساحلی می باشد، که نسبت به شهرهای ساحلی اطراف اعم از؛ محمودآباد، سرخرود، نوشهر، بابلسر و.... ارزان تر می باشد، باید بدانید که این شهر در حال رشد و توسعه می باشد و جزو مناطقی است که برای یک سرمایه گذاری بلند مدت بسیار عالی به نظر می رسد.

 

ارزان ترین شهرهای شمالی برای خرید زمین و خرید ویلا کدامند؟

 

گرگان

شاید تصور کنید، ارزان ترین شهرهای شمالی، شهرهایی می باشند، که بی بهره از زیبایی، طراوت و یا جاذبه های دیدنی هستند، اما باید گفت که به هیچ عنوان اینطور نیست، ملاک ارزان بودن برخی از شهرهای شمال، به موقعیت جغرافیایی و مساحت آن و.... بستگی دارد، شما حتی می توانید در استان گلستان و در شهرهایی مانند گرگان و گنبد اقدام به خرید ویلای ارزان در مناطق جنگلی نمایید، چرا که این شهرها فاصله ی بیشتری با ساحل دریای خزر دارند، و طبیعتا تقاضا برای خرید ویلا در این استان کمتر است.

 

 نور

شمال کشور، به دلیل موقعیت جغرافیایی فوق العاده، جزو منطقه ی ساحلی و جنگلی می باشد، و دارای جاذبه هایی مانند؛ جنگل زیبای کشپل، دریاچه الیمالات، آبشار آب پری و آبشار حرام او و صدها جاذبه ی طبیعی و تاریخی دیگر می باشد، که شما می توانید نهایت لذت را از این طبیعت منحصر به فرد ببرید، علاوه بر شهرهای ذکر شده، نور یکی دیگر از ارزان ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا می باشد،  این شهر زیبا که دارای طبیعت جنگلی و کوهستانی در کنار دریای زیبای خزر می باشد، یکی از بی نظیرترین و پرطرفدار ترین شهرهای شمال است، شهر نور دارای مناطق ییلاقی زیبایی می باشد که قیمت ویلا در آن مناطق به نسبت بسیار مقرون به صرفه می باشد، در واقع شما می توانید در شهر ساحلی نور اقدام به خرید ویلای ارزان در مناطق جنگلی نمایید. 

 

 

 ارزان ترین شهرهای شمالی برای خرید زمین و خرید ویلا کدامند؟

 

نکات مهمی  در انتخاب ارزان ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا و زمین وجود دارد، که شما برای انتخاب و خرید آن، باید عوامل های بسیاری را مورد بررسی قرار دهید، تا بتوانید یک معامله بی دردسر را شمال تجربه کنید، حتما حتما در این مسیر از مشاورین مجرب مشورت بگیرید، و گول آگهی های دروغین را نخورید، اگر مایل به خرید ویلای ارزان در شمال می باشید می توانید در این شهرها ویلای ارزان پیدا کنید،  بهترین راه برای پیدا کردن ویلای ارزان، مشورت گرفتن از مشاورین املاک در حوزه ی خرید ویلا و خرید زمین می باشد، تیم مجرب رویال ویلا آماده خدمت رسانی به شما سروران گرامی می باشد، برای ارتباط مستقیم با رویال ویلا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.