یکی از شهرهای که بعد از شنیدن اسم استان مازندران به ذهن ها خطور می کند، شهرستان توریستی چمستان می باشد، شهرستان چمستان از توابع نور می باشد، که جزو مناطق جنگلی در استان مازندران می باشد، چمستان به شهرهای اطراف اعم از؛ آمل، نوشهر، محمودآباد و... دسترسی سریع و راحتی دارد، همچنین دارای روستاهای متعددی با امکانات فوق العاده می باشد، چمستان دارای 180 روستا می باشد، که هر یک از این روستاها از امکانات و ویژگی های عالی برخوردار می باشد، که معروف ترین آن منطقه ی سرسبز بهدشت، سعادت آباد و... می باشد، چمستان در آغوش کوه ها و جنگل ها آرام گرفته است، و با دریا فاصله ی بسیار کوتاهی داشته است، و همچنین چمستان جزو یکی از خوش آب و هوا ترین مناطقی شمال کشور است، چمستان دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد، میزان دسترسی به مرکز شهر، امکانات رفاهی کامل، ویلاها نوساز و مدرن، زمین های با ارزش، مناطق گردشگری و تفریحی بسیار و.... جزئی از امتیازات این شهرستان توریستی می باشد، همچنین چمستان، دارای مناطق گردشگری و تفریحی از جمله؛ آبشار آب پری، پارک جنگلی نور، آب گرم لاویج و دریاچه الیمالات و... می باشد، که توجه توریست های زیادی را به خود جلب نموده است، لازم به ذکر می باشد، یکی از پرطرفدارترین منطقه برای سرمایه گذاری در شمال، چمستان جنگلی می باشد، خرید زمین در چمستان، نیز به عنوان یک فاکتور پیشنهادی برای کسانی که همیشه به دنبال روش مناسب برای سرمایه گذاری در شهرهای شمال کشور که با سود زیادی همراه است، میتواند باشد، در ادامه ی این مقاله به سرمایه گذاری در چمستان، می پردازیم، با ما همراه باشید.

 

سرمایه گذاری با خرید زمین در چمستان

 

خرید زمین در چمستان، خرید باغ در شمال و خرید ویلا در شمال، خرید زمین در نور و... گزینه‌ های عالی برای سرمایه‌ گذاری هستند، زمانی که قصد دارید، یک زمین در چمستان نور، خریداری کنید، باید به یک سری از مسایل توجه و دقت بسیاری داشته باشید. 

 

  • پیش از خرید ملک در این منطقه بهتر است، اطلاعات خود را درباره ی ملک و منطقه ی مورد نظر افزایش دهید، برای انجام این کار می توانید، از اهالی آن منطقه و مشاور املاک های معتبر، درباره این زمین و... اطلاعات لازم را بدست آورید، این اطلاعات شامل؛ نوع کاربری زمین، ارزش و اعتبار زمین، متراژ و اسناد و مدارک رسمی زمین و... می باشد.

 

  • سرمایه گذاری با خرید زمین در چمستان نور، شامل چند بخش می شود، عده ای قصد ساخت و ساز را دارند، تا ویلای رویایی خود را بسازند، در این صورت باید زمینی با شرایط عالی با کاربری مسکونی در یک منطقه فوق‌ العاده پیدا کنند، زیرا در صورتی می توانند در یک زمینی اقدام به ساخت و ساز نمایند، که زمین مورد نظر، کاربری مسکونی، و همچنین در بافت قرار گرفته باشد، تا مجوز ساخت صادر گردد، در این حالت می توان پروژه ساخت و ساز را انجام دهند، پس می توان گفت؛  اگر زمین شما کاربری مسکونی داشته باشد، می‌ توانید ویلایی مطابق میل خود بسازید. 

 

  •  عده ای قصد دارند، با انجام یک پروژه کشاورزی یک سرمایه گذاری را راه اندازی کنند، در این صورت باید زمین شما کاربری کشاورزی داشته باشد، از این سوی می توانید محصولات زراعی بکارید و از فروش آن، درآمد کسب کنید.

 

سرمایه گذاری با خرید زمین در چمستان 

  • منطقه ی زمینی که قصد خرید دارید، نقش به سزایی دارد، در واقع ارزش و قیمت هر منطقه با منطقه ی دیگر متفاوت می باشد، پس حتما قبل از خرید زمین در چمستان، باید موقعیت جغرافیایی ملک را مورد بررسی قرار دهید، زمین های که در منطقه ی ساحلی و در نزدیکی دریا قرار گرفته اند، به دلیل جذب متقاضیان بسیار، قیمت و ارزش آن بسیار بالا می باشد، در واقع یعنی، اگر زمینی که خریداری می‌ کنید، در همسایگی شهرک‌ های ویلایی در مناطق تفریحی و گردشگری و... قرار گرفته باشد، می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد، زیرا  با گذر زمان بر تعداد متقاضیانی که قصد خرید زمین و یا ویلا را در این مناطق دارند، بسیار افزایش پیدا می کند. 

 

  • زمین های که دارای ویژگی مانند؛ قرار گرفتن در منطقه ی ساحلی و نزدیک دریا، داشتن امکاناتی نظیر آب، برق، گاز و نیز در بافت مسکونی قرار گرفته باشد، و نیز میزان دسترسی به مرکز شهر راحت باشد، و....  در مقایسه با دیگر زمین ها گران تر هستند، در این صورت ارزش چنین ملک هایی بسیار بالا می باشد. 

 

  • بازار خرید و فروش ملک در چمستان، و یا هر شهر دیگر، فراز و نشیب هایی دارد، پس قبل از اقدام به خرید، وضعیت خرید و فروش زمین را بررسی کنید، تا در فصل رونق خرید و فروش وارد عمل شوید، در این صورت گزینه های بیشتری پیش روی شما خواهد بود، که می توانید یک خرید عالی و با سود بسیار بالا را انجام دهید.

 

سرمایه گذاری با خرید زمین در چمستان

 

در کلام آخر، به عوامل زیر در هنگام خرید زمین در چمستان، دقت بسیار داشته باشید؛

  1. امکانات ملک را از نزدیک بررسی کنید.
  2.  دسترسی ملک به مناطق شهری، دریا و جنگل را بررسی کنید.
  3. قیمت زمین مورد نظر، با دیگر زمین ها مقایسه کنید.
  4. اسناد و مدارک رسمی زمین را استعلام بگیرید.
  5. نوع کاربری ملک را با توجه به خواسته ی خود انتخاب کنید.
  6. از مشاورین املاک معتبر در خواست مشاوره کنید.
  7. و...

 

مقاله ی پیشنهادی؛  فاصله نور تا تهران، و عوامل اصلی رغبت مردم به سرمایه گذاری در نور

 

 به یاد داشته باشید، که خرید زمین در چمستان یک تیر و دو نشان است، می توانید ویلایی مطابق میل خود بسازید، و یا زمینی برای سرمایه گذاری خریداری کنید، در هر صورت یک تصمیم هوشمند و عقلانی را گرفته اید، اما به یاد داشته باشید که هرگز نباید بدون مشاهده ملک از نزدیک برای خرید آن، وارد عمل شوید، از این سوی، باید قبل از خرید زمین در چمستان، حتما عوامل های بسیار را مورد بررسی قرار دهید، نکات گفته شده در متن فوق، جزئی از مسائلی بوده است که باید به آن، در هنگام سرمایه گذاری و خرید باید به آن توجه کنید، شما کافیست با مشاورین مجرب رویال ویلا در هر زمینه ایی، درخواست مشاوره کنید، تیم مجرب رویال ویلا، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی رویال، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

سرمایه گذاری با خرید زمین در چمستان

 

بیشتر بخوانید؛

مسائل حقوقی خرید ویلا در شمال 

از شهر آمل که یک شهر تجاری و نزدیک ترین شهر شمالی به تهران می باشد بیشتر بدانید

انواع ویلا در شمال از نظر موقعیت جغرافیایی