فاصله نور تا تهران، و عوامل اصلی رغبت مردم به سرمایه گذاری در نور


 

 

یکی از پیشنهادهای وسوسه کننده، در حوزه ی ملک، خرید انواع ویلا در شمال می باشد، خرید ویلا در شمال، می تواند دلایل بسیاری داشته باشد، و افراد با توجه به نیازهای مختلف خود، می توانند از آن بهره برداری کنند، عده ای علاقمند به سرمایه گذاری در شمال هستند، و همچنین برخی از افراد برای سکونت ویلایی را خریداری می کنند، اما باید بدانید، قطعا خرید ویلا، یک سرمایه گذاری مطمئن و هوشمند می باشد، شمال کشور دارای موقعیت های جغرافیایی عالی می باشد، همچنین شهرها و روستاهای استان مازندارن به دلیل داشتن طبیعت خاص و اب و هوای عالی و شرایط بی نظیر این مناطق باعث شده، مورد توجه ی همه ی مردم قرار گیرد، و از تمام نقاط کشور، به شمال کشور سفر کنند، در این مقاله قصد داریم، به معرفی یکی از شهرهای توریستی، بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

 

شهرستان نور

بیشتر بخوانید؛ خرید زمین در شمال حتی با 50 میلیون

 

آشنایی با شهرستان نور و خرید ویلا در آن

 شهرستان نور در نیمه غربی استان مازندران قرار دارد، شهرهایی اعم از؛ نوشهر، چمستان، محمودآباد و رویان و.... شهرستان نور را محاصره کرده اند، شهرستان نور، دارای ۲۳۲ نقطه روستایی می باشد، که هر یک از این روستاها دارای موقعیت و امکانات عالی می باشند، و باید بدانید که در گذشته، نام این شهرستان رستمدار بوده است، این شهرستان جزو منطقه ی جنگلی و حتی ساحلی بخاطر قرار گرفتن این شهرستان، در مابین رشته کوه البرز و دریای خزر محسوب می شود، یکی از مسائل مهمی که حتما باید به آن توجه نمود، مسیر دسترسی به این شهرستان می باشد، در واقع برای رفتن از تهران به این شهرستان چند مسیر وجود دارد، جاده فیروزکوه، جاده چالوس، جاده هراز از مسیرهای معروف به شهرستان سرسبز نور می باشد؛

 

فاصله تهران تا نور از جاده چالوس

  • نور از جاده چالوس: 212 کیلومتر
  • شهرهای ما بین راه: روستای گچسر، سیاه پیشه، فشکور، نوبر، مرزن آباد، چالوس، چلندر، رویان و نور

 

فاصله تهران تا نور از جاده هراز

  • نور از جاده هراز: 242 کیلومتر
  • شهرهای ما بین راه: امیری، الیمستان، آمل، محمود آباد و نور

 

این دو مسیر معرفی شده، مورد توجه اکثر مسافرین و عموم مردم قرار گرفته است، با توجه به کمربندی امام زاده عبدالله آمل، دسترسی به نور و چمستان بسیار راحت و سریعتر می باشد، هر کدام از این مسیرها و ویژگی های خاص خود را دارند، که در هنگام گذر از این مسیرها، می توانید از تماشای این طبیعت زیبا و.. نهایت لذت را ببرید.

 

شهرستان نور

بیشتر بخوانید؛ آشنایی با منطقه ساحلی محمودآباد و پتانسیل بالای سرمایه گذاری در آن

 

جاذبه های گردشگری و مناطق دیدنی شهرستان نور

پارک جنگلی شهر نور

سواحل زیبا و پلاژ تفریحی در نور

قلعه پولاد بلده

خانه نیما یوشیج در یوش بلده

پارک جنگلی و چشمه کشپل چمستان

آبشار آب پری 

آب گرم و جنگل لاویج

بقعه آقاشاه بالو زاهد نور

بقعه سلطان احمد بلده

و....

 

مزایای خرید ویلا در شهرستان نور

 

  1. شهرستان نور جزو منطقه ی جنگلی در استان مازندران محسوب می شود، از این سوی به جنگل و مراکز تفریحی و گردشگری و... دسترسی راحتی دارد.
  2. افرادی که به دنبال خرید ویلا جنگلی هستند، شهرستان نور را در الویت قرار می دهند، همچنین این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیای، دارای ویلاهای ساحلی نیز می باشد.
  3.  شهرستان نور یکی از بهترین شهرستان های استان مازندران، از لحاظ راه های ارتباطی و دسترسی و... می باشد.
  4. دیگر مزیت خرید انواع ویلا در شهرستان نور، قیمت مناسب ملک و ویلا می باشد، قیمت ویلا با توجه با امکانات و لوکیشن عالی بسیار مناسب می باشد.
  5. ارزش ملک و ویلا روزانه در شهرستان نور در حال افزایش می باشد.
  6. امکانات کامل پزشکی و درمانی و.... در هر منطقه از شهرستان نور
  7. امنیت بالا سرمایه گذاری
  8. و....

 

خرید ویلا در نور

بیشتر بخوانید؛ سند شورایی چیست و مزایا و معایب آن نسبت به سایر سند ها

 

لازم به ذکر است، شهرستان نور دارای شهرک های بسیاری می باشد، هر یک از این شهرک ها دارای امکانات و امتیازات عالی می باشد، همچنین ویلاهای متعددی با بهترین متریال، در سازه های نیم پیلوت، دوبلکس و.... در سبک های مدرن، کلاسیک و... وجود دارد، که شما زمانیکه اقدام به خرید ویلا در نور نمایید، گزینه ای بسیاری برای انتخاب خواهید داشت، و نیز شما همچنان شاهد رشد بیشتر شهرک ها در این شهر خواهید بود، از این سوی با خیال آسوده به دلیل امنیت بالای شهرک، رشد و افزایش قیمت ویلا در شهرک و.... افراد می توانند بدون نگرانی از آینده، این شهر را به عنوان مقصد سرمایه گذاری خود انتخاب کنند.

امروزه افراد زیادی به دنبال خرید ویلا در شمال به منظور سرمایه گذاری هستند، و نیز خرید و فروش ویلا در نور همیشه از رونق بسیار خوبی برخوردار بوده است، همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، آب و هوای بسیار خوب و امتیازات این شهر، مناطق گردشگری و تفریحی بسیار و جنگل و دریا و... باعث شده است، ترجیح بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری، خرید ویلا در نور باشد، اگر شما هم قصد سرمایه گذاری در شمال را دارید، اما به دلیل قیمت بالای ملک و ویلا، قادر به اقدام خرید نیستید، می توانید به دنبال ویلاهای که دارای شرایط پرداخت به صورت اقساط دارند، باشید، بنابراین باید بدانید که برخی از سازندگان ملک و ویلا شرایط پرداخت به صورت اقساطی و با شرایط خاص برای فروش ویلا در نظر گرفته اند، پس شما با خرید ویلا اقساطی در نور می‌ توانید، صاحب یکی از ویلاهای لاکچری در یکی از خوش آب‌ و هواترین شهرهای کشور شوید، و حتی یک سرمایه گذاری هوشمند را تجربه کنید.

 

خرید ویلا در نور

بیشتر بخوانید؛ انواع ویلا در شمال از نظر موقعیت جغرافیایی

 


اگر قصد خرید ویلا در نور را دارید سعی کنید، حتما با پرس و جوی فراوان، و بررسی تمامی عوامل ها مهم اعم از؛ اسناد و مدارک، موقوفی بودن ملک، متراژ، لوکیشن، نوع کاربری ملک، جواز ساخت و... از مشاوران و افراد با تجربه که در این زمینه فعالیت دارند، راهنمایی و مشاوره بخواهید، سپس با خیال آسوده،  اقدام به خرید ویلا در نور و سرمایه گذاری در نور نمایید، از این سوی می توانید به مشاورین مجرب رویال ویلا مراجعه کنید، تا به شما عزیزان در هر زمینه ای راهنمایی کنید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی رویال، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.