شمال، یکی از پر مخاطب ترین منطقه در کشور می باشد، در حال حاضر به دلیل خوش آب و هوا بودن شمال کشور و داشتن مناطق گردشگری و تفریحی بسیار و نزدیک بودن به شهرهای کلان مثل تهران و... مقصد خریداران و گردشگران و لوکیشنی برای تعطیلات آخر هفته قرار گرفته است، از این سوی در این منطقه از کشور، ویلا، هتل، مجتمع تفریحی و... بسیاری تاسیس شده است، همچنین در این محدوده شهرک های متفاوتی تاسیس شده است، با وجود شهرک های متعدد با امکانات مختلف و... انتخاب مناسبی برای خرید ویلا در شمال، و گذراندن اوقات فراغت می باشد، شهرک و مجتمع های مسکونی و تفریحی معروفی در شمال وجود دارد، که علاوه بر آن شهرک های کوچکی در مناطق مختلف شمال، تاسیس شده اند، هر یک از نوع شهرک ها دارای مزایا و ویژگی منحصر به فردی می باشند، با همراه باشید، تا با شهرک و مجتمع تفریحی شمال کشور، آشنا شوید.

 

شهرک های معروف شمال

 

<<شهرک نگین نور>>

در اکثر شهرهای استان مازندران، بهترین شهرک های مسکونی با ویلاهای زیبا و مدرن و مجتمع های تفریحی و... مشاهده می شود، یکی از شهرک های ساحلی و معروف استان مازندران که، در شهرستان نور قرار دارد، شهرک نگین نور می باشد، این مجموعه دارای مکان های تفریحی، رستوران و کافه و... می باشد، از لحاظ سازه مجموعه ی نگین، از دو طراحی و معماری؛ ویلایی و آپارتمان، تشکیل شده است، شهرک نور، بعنوان یک مجتمع تفریحی و مسکونی می باشد، که امروزه توجه اکثر افراد را به خود جلب نموده است، این چنین شهرک ها بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشند.

 

 <<شهرک دریاکنار>>

شهرک دریاکنار، در 5 کیلومتری مسیر، شهرستان بابلسر به سمت فریدونکنار واقع گردیده است، این شهرک از امکانات فوق العاده ایی، اعم از؛ رستوران، کافی شاپ، پلاژهای خصوصی، بصورت جداگانه‌ برای بانوان و آقایان و... برخوردار می باشد، همچنین طراحی ویلاهای این شهرک بصورت مدرن می باشد، که توجه اکثر متقاضیان خرید ویلا در شهرک را به خود جلب می نماید، و باید بدانید که تمامی شهرک های شمالی، برای رفاه بیشتر ساکنین و مسافران، امکانات مختلفی، در زمینه های گوناگون، در مجموعه خود تعبیه می کنند.

 

<<شهرک خانه دریا>>

یکی از شهرک های معروف و برند شمال کشور، شهرک خانه دریا می باشد، و در حد فاصل سرخرود و محمودآباد واقع شده است، باید بدانید که شهرک خانه دریا، به نسبت دیگر شهرک های موجود در شمال، یکی از، مجهز ترین و زیباترین، شهرک در استان مازندران می باشد، در شهرک خانه دریا مازندران، ۱۴۰۰ قواره ملک وجود دارد، و همچنین شهرک خانه دریا علاوه بر امکانات تفریحات ساحلی و تفریحات آبی، دارای ۴ رستوران، خدمات عابر بانک، سوپر مارکت، ۲ زمین تنیس و ۳ زمین والیبال و.. می باشد، فضای سازی این شهرک نسبت به دیگر شهرک ها بسیار متفاوت و زیبا می باشد، قیمت ویلا و ملک در این شهرک، نسبت به شهرک ها کوچکتر، گران تر می باشد.

 

شهرک های معروف شمال

 

<<شهرک دریا بیشه>>

اگر به دنبال خرید ویلا در لوکیشن عالی و با امکانات کامل، با چشم انداز عالی در شمال کشور و در منطقه ی ساحلی و جنگلی هستید، شهرک دریا بیشه بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، باید بدانید که یکی از شهرک های معروف شمال کشور، شهرک دریا بیشه می باشد، که در محدوده ی شهر رویان و نوشهر قرار دارد، مساحت این شهرک حدود 80 هکتار و قدمت آن از سال 1351 و لوکیشن این شهرک نیز در 10 کیلومتری جاده رویان به سمت نوشهر زیبا می باشد، شهرک دریا بیشه علاوه بر امکانات تفریحی و فوق العاده اعم از؛  ساحل اختصاصی، زمین والیبال، زمین بستکبال، تنیس روی میز، رستوران و هایپر مارکت اختصاصی، چمن فوتبال، سالن بازی و ورزش و... به دلیل موقعیت جغرافیایی، به جنگل و ساحل دریای خزر دسترسی بسیاری راحتی دارد.

 

<<مجتمع تفریحی دشت نور>>

شهرک دشت نور، در مازندران یکی از بزرگ‌ ترین و زیباترین شهرک‌ های تفریحی و توریستی محسوب می شود، باید بدانید که شهرک دشت نور در مازندران، در ۵ کیلومتری جاده نور به سمت شهر آمل قرار گرفته است، و موقعیت مکانی این شهرک وسیع، در سمت غرب پارک جنگلی نور قرار دارد، این شهرک به شهرهای نور چمستان و رویان بسیار نزدیک می باشد، از این سوی مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است، آنچه که دشت نور را نسبت به دیگر مجتمع های تفریحی در شمال متمایز نموده است، امکانات منحصر به فرد آن می باشد، که می توان به؛  استخر چهار فصل، زمین بازی شنی برای کودکان، زمین مخصوص والیبال ساحلی و محوطه آفتاب گیر برای شناگران، مجموعه سوار کاری، زمین چمن فوتبال، زمین والیبال، زمین بسکتبال، زمین تنیس، مجموعه باشگاه بدنسازی، سوارکاری، زمین گلف، زیباترین مجموعه ورزشی، مجموعه رستوران ها و کافی شاپ ها و.. جزئی از امکانات تفریحی این مجموعه منحصر به فرد، در نور می باشد، مجتمع دشت نور، به دلیل ویژگی منحصر به فرد، پتانسیل بسیار بالایی در سرمایه گذاری دارد، و اغلب افرادی که قصد سرمایه گذاری در شمال دارند، چنین مجتمع هایی را در الویت قرار می دهند.

 

 

شهرک های ذکر شده در متن فوق، جزئی از شهرک های برند و معروف شمال می باشند، که علاوه بر این شهرک های نام برده شده،  مجتمع های تفریحی دیگری نیز در شمال تاسیس شده است، و همچنین شهرک های کوچکتری نیز در شهرهای توریستی شمال، قرار گرفته اند، هر یک از این شهرک ها با توجه به امکانات، ویلاهای مدرن و... توجه افراد را به خود جلب می نمایند، اما شهرک های برند به دلیل طراحی منحصر به فرد محوطه شهرک، امکانات تفریحی و... از مزایایی بخصوصی برخوردار می باشند، از جمله ارزش بالای ملک و ویلا در این شهرک ها و.. باعث محبوبیت شده است، که باعث جذب سرمایه گذاران بسیاری شده است.

 

شهرک های معروف شمال

 

برای اینکه بتوانید، با شهرک های شمال بیشتر آشنا شوید، می توانید به رویال ویلا مراجعه کنید، مشاورین رویال ویلا با شناخت کافی از مناطق شمال کشور، به راحتی می توانند شما را در این مسیر راهنمایی نمایند، اگر قصد خرید ویلا در شمال و... دارید، کافیست به تیم مجرب رویال ویلا مراجعه کنید، و برای تماس یا مجموعه رویال ویلا، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 


 لینک های پیشنهادی


 

خرید ویلا اقساطی

خرید ویلا ارزان

خرید ویلا دوبلکس