بابلسر کجاست و خرید ویلا در بابلسر 

 

اگر قصد خرید ویلا در بابلسر را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید.

 

در ابتدا باید بدانید که بابلسر، از قدیم، بنام مشهد سر، معروف می باشد، این شهرستان بین دریای خزر و رشته کوه البرز جای گرفته است، و حدود 124/323 نفر جمعیت دارد، از این سوی 4 درصد جمعیت مازندران را تشکیل داده است، بابلسر از شهر های ساحلی استان مازندران می باشد، همچنین بسیار سرسبز و دارای طبیعت زیبا با چشم انداز خارق العاده می باشد، لازم به ذکر می باشد که بابلسر از غرب به شهر فریدونکنار و از سمت جنوب با شهر امیرکلا، و از شمال با دریای خزر و رشته کوه های البرز همسایه است، و در 20 کیلومتری شهر بابل و 231 کیلومتری شهر تهران قرار دارد، در ادامه این مقاله، به معرفی جاذبه های گردشگری بابلسر می پردازیم.

 

 بابلسر کجاست و خرید ویلا در بابلسر

 

 


جاذبه های گردشگری بابلسر


 

  •  پل معلق

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری این شهر، پل معلق است که پلی از جنس فلز می باشد، و این بنای فلزی که در خیابان پاسداران و بر روی، رود زیبای بابلرود واقع گردیده است، که مربوط به زمان پهلوی اول می باشد که، در سال 1313 به همت مهندسین سوئد و المانی ساخته شده است، و این پل تاریخی، به طول 80 و عرض 8 متر، و با ارتفاع 16 متر، یکی از زیباترین و معروف ترین پل ها در استان مازندران می باشد.

 

  • رودخانه بابلرود

بابلرود، یکی از رودخانه های مهم و اصلی شمال کشور می باشد، این رودخانه، شهر بابلسر را به دو قسمت تقسیم کرده است و از اماکن محبوب گردشگری این شهر می باشد، و باید بدانید که بابلرود، دارای امکاناتی همچون قایقرانی بوده است، و با ایجاد امکانات تفریحی، یکی از محبوب‌ ترین مکان‌ های تفریحی در این شهرستان زیبا است.

 

  •  منطقه ی گردشگری کرفون

این منطقه ی توریستی و گردشگری در ۱۳ کیلومتری بابلسر به سمت ساری و جاده ی ساحلی آن قرار گرفته است.

 

بابلسر کجاست خرید ویلا در بابلسر

 

 

  • باغ وحش بابلسر 

از جالب ترین جاذبه های گردشگری بابلسر، میتوان به باغ وحش آن اشاره کرد، این مرکز، کاملا خصوصی بوده و در نزدیک دریا قرار دارد، و با داشتن تنوع گونه های حیوانی، مورد توجه اکثر گردشگران و بومیان قرار گرفته است.

 

  • روستای گالشکا 

یکی از روستاهای زیبای بابلسر که، دارای آب و هوا و چشم انداز فوق العاده می باشد، روستای گالشکا می باشد، که در بهنمیر در توابع بابلسر قرار گرفته است، همچنین در 1 کیلومتری بابلسر قرار دارد.

 

  • منطقه ی ساحلی میرود

یکی دیگر از مناطق ساحلی باباسر که، به یک منطقه ی گردشگری و  توریستی معروف می باشد، منطقه گردشگری میرود می باشد، باید بدانید که این منطقه در فاصله ی 2 کیلومتری از بهنمیر قرار دارد، و این قسمت از بابلسر در یک چهار راهی قرار گرفته است که به بابلسر، بابل، کیاکلا و قائمشهر متصل میشود. 

 

  • شهرک خزرشهر

    بابلسر دارای شهرک های متعددی می باشد، و یکی از معروف ترین شهرک های ساحلی که در فاصله ی 6 کیلومتری از بابلسر و فریدونکنار قرار دارد، شهرک خزرشهر می باشد، این شهرک دارای امکانات بینظیر و محوطه سازی بسیار شیک می باشد، همچنین ویلاهایی در سازه های متفاوت، در این منطقه طراحی و ساخته شده اند.

 


بابلسر انتخاب مناسبی برای خرید ویلا در شمال


 

 

همانطور که می دانید شمال کشور، به دو دسته ساحلی و جنگلی تقسیم شده است، و شهرهای همچون؛ نوشهر، محمودآباد، بابلسر و... جزو شهرهای ساحل استان مازندران می باشد، زیبایی و موقعیت جغرافیایی و اقتصادی شمال کشور، این منطقه را به مکانی ایده آل جهت خرید ویلا و سرمایه گذاری تبدیل کرده است، همچنین خرید ویلا در بابلسر یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در شمال محسوب می شود، خرید ویلا در شمال، علاوه بر آنکه می توانید از طبیعت بینظیر شمال نهایت لذت را ببرید، می توانید یک سرمایه گذاری هوشمند داشته باشید، در واقع مهم ترین چیزی که می بایست در رابطه با خرید ویلا در شمال به آن توجه کنید، انتخاب بهترین مکان برای خرید می باشد. 

 

بابلسر کجاست خرید ویلا در بابلسر

 

می توان گفت که در بین شهرهای زیبای مازندران، که برای خرید ویلا در شمال می توان انتخاب نمود، شهر مورد علاقه اکثر افراد، شهر زیبا و ساحلی بابلسر می باشد، همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، بابلسر در میان دریای خزر و رشته کوه های البرز واقع شده است و دارای طبیعتی با زیباترین چشم اندازهای دریایی می باشد، در واقع بابلسر، بهترین گزینه برای خرید ویلا ساحلی می باشد، و برای خرید ویلا در بابلسر راه های مختلفی وجود دارد، و نیز برای خرید ویلا در بابلسر گزینه های مختلفی وجود دارد، و شما بر اساس علایق و بودجه مالیتان می توانید، ویلایی متناسب با خواسته ی خود را پیدا نمایید.

همانطور که عنوان شد بابلسر، جزو منطقه ی ساحلی باشد، و اغلب ویلاهای ساحلی، فول امکانات و با بهترین متریال، طراحی و ساخته می شوند، اغلب ویلاهای بابلسر دارای استخر، روف گاردن، در سازه های دوبلکس، تریبلکس و... می باشند، و ویلا ساحلی، به دلیل داشتن موقعیت خوب، دارای قیمت بالاتری است، با این حال، به دلیل چشم انداز دریا و دسترسی راحت به ساحل، ویلاهای ساحلی طرفداران بسیاری دارد، با اینکه ویلا ساحلی جزو ویلاهای گران قیمت شمال محسوب می شود، راه بسیاری برای خرید ویلا در بابلسر وجود دارد، برای مثال خرید ویلا اقساطی در بابلسر یکی از گزینه ها برای انتخاب می باشد، در واقع می توان گفت؛ خرید ویلای اقساطی در شمال، یک راه به صرفه برای صاحب ویلا شدن است، شرایط پرداخت ویلاها اقساطی در بابلسر بدین صورت می باشد که، شما باید نصف مبلغ را به صورت نقد و مابقی را طی اقساط و چک پرداخت نمایید، و برای انجام این کار، باید با فروشنده ملک مورد نظر، توافق نمایید.

 

اما برای خرید ویلا در بابلسر باید به یک سری نکات توجه نمایید، و از همه مهم تر باید به افراد معتبر و مشاور املاک معتبر و با تجربه و.. مراجعه کنید، تا بتوانید یک انتخاب درست و اصولی داشته باشید.

 

موارد خرید و فروش ویلا در بابلسر بسیار گوناگون و متفاوت می باشد، قیمت ویلاها در بابلسر، با توجه به متراژ، نوع سازه، نوع طراحی و امکانات و... متفاوت می باشد، کافیست شما تصمیم بگیرید ویلایی در بابلسر خریداری کنید.

 

خرید ویلا در بابلسر

 

 برای خرید ویلا در بابلسر و هر شهر دیگر مازندران، و برای اینکه بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید، میتوانید از افرادی که در این زمینه تجربه این کار داشته اند پرس و جو کنید، و در نهایت گروه مشاورین رویال ویلا، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه رویال ویلا، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.