سلام به شما عزیزانی که با ما در "رویال ویلا" همراه هستید. امیدوارم همیشه سلامت و شاداب باشید و لحظات خوبی را در کنار خانواده و عزیزانتان سپری کنید. ما در "رویال ویلا" با هدف ارائه خدماتی با کیفیت و برتر در زمینه مشاوره و خرید و فروش ملک در خدمت شما هستیم. با افتخار خدمات خود را به شما تقدیم می کنیم و امیدواریم همیشه از خدمات ما راضی باشید. با تشکر از همراهی شما در این مسیر.

فروش زمین در شمال

سرمایه گذاری در زمین شمال ایران می‌تواند به عنوان یک گزینه مطمئن و پربازده در نظر گرفته شود. مناطق شمال ایران از جمله مازندران، گیلان؛ به دلیل داشتن مناظر طبیعی زیبا و دسترسی به دریا، جاذبه بسیاری برای توریست‌ها و بازدیدکنندگان دارند. بنابراین، سرمایه گذاری در زمین‌های شمال ایران در صورت خرید در مناطق توریستی می‌تواند سودآوری بالایی داشته باشد.

همچنین، زمین‌های شمال ایران دارای امکانات و خدمات بهینه‌تری نسبت به مناطق دیگر ایران هستند و بنابراین قیمت آن‌ها نیز بالاتر است. در این زمینه، بررسی وضعیت بازار و قیمت‌های زمین در منطقه مورد نظر و تحلیل ریسک‌های مختلف، از جمله از بین رفتن ارزش زمین و عدم تقاضای کافی در آینده، بسیار حائز اهمیت است.

در کل، سرمایه گذاری در زمین شمال ایران در صورت داشتن آگاهی کافی درباره بازار و شرایط اقتصادی و با تحلیل و بررسی دقیق، می‌تواند به یک سرمایه‌گذاری موفق و با سود بالا تبدیل شود.

 

سوالِ خیلی از مشتریان و عموم مردم این است که آیا هنوز می شود در شمال با 150 میلیون تومان زمین یا ملکی را خریداری کرد؟

 

با توجه به اینکه بازار خرید و فروش ملک در ایران به صورت پویا و تحت تأثیر عوامل گوناگونی مانند اقتصاد، قوانین و مقررات، عرضه و تقاضا و ... است، برای پاسخ به این سوال به دو موضوع باید توجه کرد.

 

اول اینکه، به طور کلی می‌توان گفت که با توجه به نوسانات بازار، امکان خریداری ملک با این قیمت در مناطق شمالی ایران وجود دارد. البته باید گفت که قیمت‌ها در مناطق مختلف شمال کشور با توجه به عواملی مانند اقلیم، فاصله از دریا، تعداد و جنس خدمات و امکانات، وضعیت رونق توریستی و ... متفاوت است.

 

دوم اینکه، با توجه به نوسانات بازار، همیشه بهتر است قبل از خرید ملک به یک مشاور املاک مراجعه کرده و از آنها در مورد شرایط بازار، قیمت‌های روز و همچنین نکات حقوقی مربوط به خرید ملک در شمال مشورت گرفته شود.

 

ولی بگذارید واقع بین باشیم و حقیقی این موضوع را موشکافانه بررسی کنیم!

قیمت خودرو ساندرو در بهمن ماه 1401   با قیمت باور نکردنی 980 میلیون تومان! قیمت پراید 300 میلیون تومان؛ قیمت یک کیلو گوشت گوسفندی 500 هزار تومان! دلار 58 هزار تومان!

این تورم در تخیل هیچ یک نمی گنجید؛ اما این همه تورم؛ نتوانست قیمتِ زمین و ملک را در شمال تحت تاثیر قرار دهد و مطمعنا به یک باره افزایش قیمت زمین و ویلا را بخصوص در شمال خواهیم داشت؛ یعنی در واقع شما با 150 میلیون پیش پرداخت می توانید در شمال؛ زمینی را خریداری نمایید ولی قبل از اعمالِ تورم؛ که انتظار می رود به زودی این تورم را در بازار مسکن مواجه شویم.

شما در مجموعه املاکِ " رویال ویلا " می توانید با پیش پرداختِ مبلغی اندک، اقدام به خرید زمین کنید. فقط کافیست تماس بگیرید تا با کارشناسان منطقه ای و مجربِ ما ارتباط برقرا کنید.

 زمین در هر منطقه‌ای از جهان، شامل شمال، جنوب، شرق و غرب، می‌تواند دارای معادن طلا باشد. مکان‌های مختلف در جهان دارای معادن طلا هستند و شمال تنها یکی از مناطق است که معادن طلا در آن وجود دارند! به طور کلی، وجود معادن طلا در یک منطقه به عوامل زیادی مانند وضعیت جغرافیایی، شرایط زمین‌شناسی، شرایط اقتصادی و غیره بستگی دارد. بنابراین، ولی می توان گفت شما با خرید زمین در شمال؛ ممکن است علاوه بر سودی که در سرمایه گذاری زمین بدست می آورید حال برای ساخت ویلا و یا فروش؛ ممکن است به مدنی از طلا هم دست یابید!

خدا رو چه دیدی!laughing

زمین های شمال روز بروز محدودتر می شوند و با ورودِ غیربومیان از سایر شهرها؛ فضا برای زندگی مسلما کاهش می یابد از همین روی روز به روز به قیمتِ زمین های شمال اضافه می شود و سرمایه گذاریِ شما می تواند با سرمایه گذاریِ در طلا حتی برابری کند و این اصلاحِ " زمین در شمال طلاست یا خاک طلاست " می تواند همیشه صادق باشد.

شما برای خرید و سرمایه گذاری بایست با یک تیم مجرب املاک مشاوره تلفنی و حضوری داشته باشید و با علم کامل از منطقه و اطلاعاتی که از املاکِ رویال ویلا دریافت می کنید یک انتخاب درست و هوشمندانه را به انجام برسانید.

چمستان کجاست و سرمایه گذاری و خرید زمین در چمستان نور

 

- این سه مورد👇🏼👇🏼 را اطلاع دهید تا مشاوره تیم ما به شما عزیزان؛ هدفمندتر صورت گیرد؛ (💥15 دقیقه مشاوره تخصصیِ رایگان هدیه بگیرید💥):👇🏼👇🏼

1) بودجه(مبلغی که بعنوان پیش پرداخت یا مبلغ نهایی قصد پرداخت دارید)

2) لوکیشن(منطقه یا نام شهر و روستایی که قصد انتخاب دارید)

3) هدفتان از خرید ملک در شمال(مثلا سکونت / سرمایه گذاری / مشارکت در ساخت یا فروش و ...)

 این سه مورد را به شماره 0911۲۲۱2۸۷۱  پیامک کنید و یا بطور مستقیم تماس برقرار نمایید.

چت در واتساپ(کلیک نمایید)

واتساپ رویال ویلا

 تماس با ما


وب سایت ما؛ کلیک نمایید.


 مشاهده همه ویلاهای موجود در شمال؛ کلیک نمایید.


 مشاهده همه زمین های موجود در شمال؛ کلیک نمایید.