مشخصه های ویلای لاکچری

در این مقاله می خواهیم، مروری بر مشخصه های داشته باشیم که حداقل ویژگی های یک ویلای لوکس می باشند. این مطلب را نه تنها برای کسانی آورده ایم که خود به شخصه می خواهند، زندگی در یکی از این ویلا ها را تجربه نمایند، بلکه به علاقه مندان این صنعت نیز توصیه می شود از این مطالب استفاده نمایند.

 

نیاز ویلاهای لاکچری

برای کسانی که از تمکن مالی کافی برخوردار هستند، ویلا های لاکچری به شدت می تواند یکی از راه های رهایی و آسودگی از شلوغی های هر روزه شهر نشینی و ناآرامی ها، آلودگی ها و ناراحتی ها باشد. اصلا، یک ویلا به خودی خود می تواند راهی برای آسودگی اعصاب و روان ما باشد، مخصوصا در آب و هوا و طبیعت شمال کشور که آرامشی فوق العاده را برای ما به ارمغان می آورد. ویلا های لاکچری نیز می تواند برای علاقه مندان به خود بسیار مناسب باشند.

 

اولین نکته برای یک ویلای لاکچری؛ مدرنیته

فارغ از هر گونه ویژگی های منحصر به فرد، باید در خاطر داشته باشید که ما در عصر زندگی می کنیم که مدت هاست از مدرنیته گذشته ایم، پس مدرینته، کمترین انتظاری است که باید از این نوع ویلا ها داشت، البته گمان هم نمی کنیم که انتظار زیادی باشد.

 


مشاهده و خرید ویلا لاکچری


 

امکانات تفریحی، برگ برنده ویلاهای لاکچری

مطمئنا کسانی که از تمکن مالی برخوردار هستند، علاوه بر آرامش، از ویلا ها انتظارات زیاد دیگری نیز دارند، یکی از این انتظارات نیز، مربوط می شود به امکانات تفریحی، امکاناتی که با توجه به سلایق افراد می تواند متفاوت باشد اما بطور کلی و فارغ از هر گونه سلیقه این موارد می تواند، حتی جلوه های زیباتری نیز به ویلایتان عطا نماید. مطمئنا یک ویلای لاکچری، با استخر، بسیار متفاوت است با یک ویلای بدون استخر، نه تنها از حیث سرگرمی، بلکه جلوه بیشتری نیز به ویلای شما خواهد داد. استخر تنها یک مثال از این امکانات تفریحی بود، از جمله امکانات دیگر می توان، به سالن بدنسازی، میز بیلیارد ، سیستم های صوتی تصویری همچون اتاق سینما اشاره نمود.

استخر، از نیاز های اولیه ی یک ویلای لاکچری می باشداستخر، از نیاز های اولیه ی یک ویلای لاکچری می باشد

امکانات رفاهی ویلا

شاید امکانات رفاهی یک ویلای لاکچری در گذشته تنها به یک استخر روباز منتهی می شد و اگر ویلایی، دارای این ویژگی بود، توانسته مقام اول را در بین تمام ویلا ها کسب نماید و عکسش نیز بر روی قاب ها می رفت، اما همیشه اوضاع بر یک منوال نمی گذرد، جهان در حال گذر است، تغییرات در سلایق و همچنین پیشرفت طراحی ها، باعث می شود که دیگر استخر از کمترین ویژگی های مورد انتظار در این ویلا های باشد. سازندگان ویلا اخیرا ابتکارات زیادی در این زمینه بوجود آورده اند و دست به ابتکارات بدیعی زده اند و جای هرگونه تفریحی را در ویلا ها باز کرده اند؛ اکثر این امکانات تفریحی نیز مربوط می شود به ورزش های گوناگون. از زمین تنیس و بدمینتون گرفته تا میز پینگ پنگ و بیلیارد و بسیاری دیگر از ورزش ها که به ویلا ها کشیده شده اند تا ساکنین ویلا ها بتوانند لحظات مرفه و شادی را در کنار یکدیگر بگذرانند.

اتاق سینما می تواند یک تنه، ویلای شما را به لاکچری بودن نزدیک نماید.اتاق سینما می تواند یک تنه، ویلای شما را به لاکچری بودن نزدیک نماید.

 

باربیکیو و سایر امکانات

یک باربیکیو زیبا، مدرن و شیک می تواند سهم عدیده ای در رساندن ویلایتان به مقام لاکچری بودن داشته باشد. دقت داشته باشید این امکانات، قیمت ویلایتان را نیز بالا خواهد برد. فضای بازی برای کودکان نیز می تواند از جمله امکاناتی باشد که در این گونه ویلا ها تعبیه می شوند. دقت داشته باشید در بسیاری از فضا های یک ویلای لاکچری باید بر اساس اصول و علوم روانشناسی، طراحی گردند، نه صرف سلایق خودمان، چون اگر تنها بر طبق سلایق خودمان بود، شاید حس لاکچری بودن و آرامش و رفاه موجود در این ویلا ها نه تنها برای همگان تداعی نمی شد، بلکه شاید بعد از مدتی، خودمان نیز این حس را از دست می دادیم. علاوه بر اصول روانشناسی، اصول ایمنی نیز حتما باید رعایت گردند، تا در هنگام بروز مشکل و بحرانی، نتوانند به خودی خود دردسر ساز باشند و بتوانند امنیت ما را تضمین نمایند.

 

آیتم های زینتی

 همانطور که در قسمت اول این مقاله داشتیم، آیتم های زینتی به تنهایی، بار زیادی از لوکس بودن این دست از ویلا ها را به دوش می کشند. آیتم های زینتی می توانند حس شکوه را با خود برای ویلایتان به ارمغان بیاورند و بخش های مختلف ویلایتان را پوشش دهند، از اتاق خواب ها گرفته که می توان با آیتم هایی نظیر مبل های زیبا، میز های زیبا، یک چراغ خواب زینتی و امثالهم تزئین نمود، آشپز خانه، که می توان با کابینت های زیبایی همچون کابینت های جزیره ای، به شکوه در آوردشان، تا اتاق نشیمن و لابی و راهرو که می توان با مجسمه های شیک، مدرن و زینتی، مبل های سلطنتی، تابلو های زیبا و بسیاری از آیتم های زینتی دیگر، جلا داد. رنگ ها نیز در این میان نقش ویژه ای خواهند داشت، یک ترکیب بندی مناسب از رنگ ها می تواند جلوه ای بی نظیر به ویلای شما هدیه دهد. همانطور که در قسمت اول هم گفته رنگ های زرشکی و طلایی به خوبی می توانند از عهده این مهم برآیند.

در یک ویلای لاکچری نباید از نقش باربیکیو غافل شددر یک ویلای لاکچری نباید از نقش باربیکیو غافل شد

امنیت و ایمنی

یک ویلای لاکچری همه چیز تمام باید، علاوه بر تمام جنبه های زیبایی و تفریحی گفته شده، دارای یک سری از اصول ایمنی و امنیتی نیز باشد. برای مثال اگر این ویلا را مجهز به دوربین های مدار بسته و نیز سایر تجهیزات امنیتی مشابه که مانع از وقوع حوادثی همچون دزدی می شود، نماییم، دیگر می توانیم با خیال آسوده، به لاکچری بودن ویلایمان اذعان داشته باشیم.

 

سخن آخر

در این مقاله سعی شد، بر یک سری از ویژگی های مورد نیاز برای یک ویلای لاکچری تاکید شود. مطمئنا نکات و ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که می تواند امتیاز ویلایمان را در این زمینه بیشتر و ارزش آن را بالاتر ببرد.

 

 

 

* * * فروشــ پایان معامله نیست بلکه شروعــ تعهدات ماست * * *

 

 

 

مقالات پیشنهادی " رویال ویلا " :

 

نحوه تغییر کاربری زمین در شمال چگونه است؟

 

خرید ویلا ارزان قیمت اقساطی در شمال

 

در خرید ویلا اقساطی در شمال کشور به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

بهترین نقطه شمال کجاست،کدام شهر برای خرید ویلا مناسب است؟