با سلام خدمت شما، همراهان عزیز رویال ویلا، امیدوارم حال دلتون عالی باشه، تیم مجرب رویال ویلا، زندگی پر از شادی و برکت، برایتان آرزو می کنند، با ما همراه باشید، تا با یکی از منطقه های جنگلی و زیبای شمال بیشتر آشنا شوید....

 

همانطور که می دانید، استان مازندران، یکی از منطقه های زیبا و پرطرفدار کشور می باشد، استان مازندران از شهرستان و روستاهایی بسیاری تشکیل شده است، یکی از شهر های جنگلی و پرطرفدار استان مازندران، چمستان می باشد، چمستان به دلیل موقعیت جغرافیایی، دارای روستاهای بینظیری می باشد، که هر یک از این روستاها دارای امکانات و ویژگی منحصر به فردی می باشند، از جمله روستاهای معروف چمستان می توان به؛ آپادانا، باریکلا، وازده علیا، رمشی، امیرآباد، سعادت آباد، مرنا، ایرکا، کیابسر، بلویج، خطیب کلا، بنفشه ده و... اشاره نمود، در ادامه ی این مقاله به معرفی یکی از این روستاها می پردازیم. 

 

روستای توریستی بنام کیابسر؛ هر آنچه که باید درباره روستای کیابسر بدانید

 

امروز میخوایم در رابطه با روستایی به نام کیابسر، صحبت کنیم، که کیابسر کجاست و مزایا یا معایب خرید ویلا در این منطقه چیست؟

 

یکی از روستاهای دیگر این منطقه، کیابسر می باشد، در واقع کیابسر روستایی در بخش چمستان می باشد، گویش اهالی و توابع چمستان؛ کیابسر را کیوسر میخوانند، همچنین این روستا بر خلاف روستاهای اطراف، بسیار کم جعمیت و کوچک می باشد، در واقع مساحت این روستا، نسبت به روستاهای دیگر کم می باشد، این روستا بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده حدود ۲۲۵ نفر یعنی ۵۲ خانوار جمعیت دارد، باید بدانید که، کیابسر به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه چمستان، از آب و هوای بکر و چشم انداز زیبایی برخوردار است، در واقع کیابسر یک منطقه ی جنگلی در شمال محسوب می گردد، کیابسر از مرکز نور 32 کیلومتر و با آمل 16 کیلومتر فاصله دارد و زمانی معادل نیم ساعت نیاز است تا از مرکز نور به کیابسر سفر کنید.

 

مسیرهای رسیدن به روستای کیابسر؛

 

  • برای رسیدن به این روستا، اگر شهر آمل را انتخاب کنیم، باید گفت؛ زمانی که از شهرستان آمل، شروع به حرکت می کنید، برای رسیدن به کیابسر، باید مسافتی حدود 16 کیلومتر، و در مدت زمان حدود 20 دقیقه طی کنید؛ در این مسیر از روستاهایی از قبیل؛  تجن جار، میانرود، آغوزبن، سائیج محله، وارمده، گیلانده، امیرآباد، بنفشه ده و.... برای رسیدن به کیابسر عبور خواهید کرد، در آخر پس از عبور از پل بنفشده، وارد جاده منتهی به کیابسر می شوید، باید بدانید که در این مسیر، باید از دو روستا به نام؛ سنگتاب و دیگری روستای کنسپا عبور کنید، و در آخر به کیابسر برسید.

 

 

  •  اگر از سمت تهران قصد رسیدن به مقصد کیابسر را دارید، میتوانید از جاده هزار، وارد کمربندی امام زاده عبدالله شوید، و وارد جاده چمستان می شوید، و با طی حدود 20 کیلومتر به روستای سرسبز کیابسر خواهید رسید.

 

روستای توریستی بنام کیابسر؛ هر آنچه که باید درباره روستای کیابسر بدانید

 

 البته ناگفته نماند، زمانی که شما به کیابسر سفر می کنید، به راحتی به طبیعت زیبای شمال به منطقه های جنگی و سواحل زیبای خزر دسترسی خواهید داشت، لازم به ذکر می باشد این منطقه گزینه ی مناسبی برای خرید زمین و خرید ویلا محسوب می شود، در این منطقه ویلا و شهرک های ویلایی زیادی ساخته شده است، که روزبه روز به این ساخت و سازها افزوده میگردد، شما در کیابسر ویلاهای متعددی با بهترین امکانات مشاهده خواهید، در ادامه به خرید ویلا و خرید زمین در کیابسر اشاره خواهیم کرد...

 

ملک های بسیاری در این منطقه برای فروش و ساخت و ساز ویلا وجود دارد، اغلب زمین های کیابسر، در بافت مسکونی قرار دارد، از این سوی، سازندگان ویلا و سرمایه گذارانی که قصد ساخت ویلا در کیابسر را دارند، می توانند، به راحتی ملکی را انتخاب و سپس برای دریافت مجوزات لازم برای ساخت ویلا و.... اقدام نمایند، زمین هایی که در کیابسر قرار دارند، دارای متراژهای متفاوت، قیمت و مشخصات متفاوت، انواع کاربری و.... می باشند، که شما می توانید طبق پروژه ایی که قصد دارید،  در کیابسر انجام دهید، زمینی را خریداری کنید، باید گفت؛ خرید زمین در روستای کیابسر؛ حرکت و تصمیمی هوشمندانه است؛ کیابسر در آینده نچندان دور؛ رشد زیادی خواهد داشت، در واقع ارزش ملک روزانه در شمال، در حال افزایش می باشد.

 

 مسافرت و بازدید از مناطق شمالی همواره جزء یکی از انتخابات پرطرفدار و‌ محبوب به حساب می آید، از این سوی داشتن یک ویلا در شمال یک امر طبیعی محسوب می گردد زیرا با داشتن ویلا در شمال، علاوه بر جنبه گردگشری، این مناطق از  زیبایی و طبیعت فوق العاده و... برخوردار است و برای اشخاصی که در کلان شهرها زندگی می کنند و روزانه شاهد آلودگی صوتی و آب و هوایی و شلوغی جعمیت و... می باشند، زندگی در یکی از مناطق شمال می تواند گزینه بسیار مناسب باشد، شما با خرید ویلا جنگلی می توانید، همیشه شاهد سرسبزی و زیبایی وصف نشدنی باشید، همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، کیابسر جزو منطقه ی جنگلی استان مازندران می باشد، و دارای ویلاهای جنگلی و شهرکی بسیاری می باشد، زیرا با توجه به افزایش ارزش مالی زمین ها در این منطقه انبوه سازان و سرمایه گذاران به ساخت ویلا و شهرک های ویلایی پرداخته اند، که می توانید در کیابسر اقدام به خرید ویلا شهرکی نمایید، ویلاهای موجود در کیابسر از امکانات و متریال خاص و طراحی مدرن و.... ساخته می شود.

 

 

 

 

روستای توریستی بنام کیابسر؛ هر آنچه که باید درباره روستای کیابسر بدانید

 

 

در انتهای مقاله باید به این موضوع پرداخت، با تمام نکات فوق، این موضوع اهمیت دارد که خرید ویلا در کیابسر و خرید زمین در کیابسر را در کنار مشاورانی با تجربه انجام دهید، تا بتوانید یک انتخاب هوشمند داشته باشید، اگر قصد خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال دارید، باید بدانید؛ "رویال ویلا" میزبان شما در امر خرید ویلا / خرید زمین در شمال؛ می باشد فقط کافیست با شماره 09113272898   تماس برقرار نمایید.

 

 


 

مقالات پیشنهادی