انقلاب ویلاهای لاکچری

در عصری زندگی می کنیم که دیگر نمی توان صرف وجود یک کالای لوکس را برای لوکس دانستن یک خانه کافی دانست، زیرا امروزه دیگر در کمتر خانه ای این گونه آیتم ها پیدا نمی شود، شاید در گذشته تنها یک آیتم لوکس در یک خانه می توانست این حس را القا کند اما دیگر این گونه نیست؛ اما سوال اساسی که در این عصر بوجود می آید اینست که به راستی چه ویژگی هایی باید در یک ویلا یا خانه موجود باشد تا بتوان آن را لوکس نامید.

ویلا های لاکچری، طرفداران خاص به خود را دارند و البته هزینه های زیادی نیز می طلبندویلا های لاکچری، طرفداران خاص به خود را دارند و البته هزینه های زیادی نیز می طلبند

چرا ویلای لوکس

زندگی پر از دود و صوت شهری دیگر مجالی برای آرام نفس کشیدن برا ما باقی نگذاشته است، زندگی آپارتمانی هم مزید بر علت شده است؛ حال اندکی فرصت برای زندگی با آرامش را نیز باید غنیمت شمرد، ویلا ها توانسته اند این مسیر را برای ما باز نمایند، در میان ویلا ها نیز، عده ای که با نام لاکچری شناخته می شوند، بیشتر به دل می نشینند و به خصوص در این دوران توانسته اند خود را در دل خیلی ها جا کنند.

اما برای خیلی ها سوال است، که واقعا چه ویلایی را می توان لوکس نامید به بیانی بهتر، چه ویلایی صلاحیت این را دارد که لقب لاکچری را یدک بکشد.

نمایی از یک مستر روم، در یک خانه لاکچرینمایی از یک مستر روم، در یک خانه لاکچری

 

ویژگی اتاق خواب ویلای لوکس

شاید در یک ویلای معمولی، آیتم هایی که در اتاق خواب قرار دارند تنها شامل یک تخت و چند آیتم ضروری مشابه دیگر بشوند، اما این قضیه راجع به ویلاهای لوکس، به هیچ وجه صدق نمی کند، در یک ویلای لوکس، مستر روم ها جای خود را باز کرده اند، اتاق خواب هایی با وسعت بیشتر، دارای حمام و سرویس بهداشتی مجزا، تلویزیون، محل نشیمن و .... درست است، پر هزینه است، اما لوکس بودن هزینه هم دارد.

و اما آشپزخانه

برای آشپز خانه نمی توان ویژگی های خیلی اختصاصی ای را نام برد، اما یک سری اصول هست که باید رعایت شود، یک آشپز خانه لوکس، معمولا رنگ سفید را به عنوان پوشش خود انتخاب کرده و رنگ سفید در این آشپزخانه ها غالب رنگ ها را تشکیل می دهد که این خود دلایل گوناگونی دارد، اما اگر می خواهید با یک آیتم به خصوص، لقب لاکچری را پشت قواله این آشپزخانه بیاندازید، پیشنهاد اول و آخر ما، کابینت های جزیره ای می باشد. هر طور بخواهیم این کابینت ها را توصیف کنیم، نمی تواند حق مطلب را ادا کند.

آشپزخانه ای لاکچری، در ویلایی لاکچریآشپزخانه ای لاکچری، در ویلایی لاکچری

اتاق نشیمن

این اتاق یکی از، عمده فاکتور هایی است که تعیین می کند، آیا ویلای شما صلاحیت لاکچری بودن را دارد یا خیر، اتاق نشیمن معمولا باید به گونه ای طراحی شود که مجزا بودنش از سایر بخش های ویلا حس شود، خود طراحی زیبا هم که قسمت مهمی از کار برا به دوش می کشد. استفاده از المان ها و آیتم های شیک و جذاب هم می تواند تا حدود زیادی، ویلایتان را خاص نماید. برای مثال استفاده از مجسمه های زینتی و مبل های سلطنتی می تواند در این زمینه مثمر به ثمر باشد.

در این راه نمی توان از اثری که رنگ ها بر اشرافیت و لوکس بودن  اتاق و ویلا می گذارند غافل شد، دو رنگی که به شدت می توانند این حس را برای اتاق شما بوجود بیاورند، طلایی و زرشکی هستند. استفاده درست از رنگ های می تواند معجزه کند.

حمامی لاکچری با ویژگی هایی منحصر به فردحمامی لاکچری با ویژگی هایی منحصر به فرد

حمام

پر واضح است که حمام هم باید به اندازه کافی بزرگ باشد، بزرگ، زیبا و شیک. آیتم های استفاده شده نیز باید به همین شکل باشند، یک وان زیبا و مدرن از اوجب واجبات در یک حمام لوکس می باشد. سردوش های بارانی می توانند شما را برای رسیدن به هدفتان یاری برسانند، اولویت در این آیتم ها اول زیبایی و بعد مرغوبیت می باشد. استفاده از گل و گلدان، پنجره های سقفی، سنگ و سرامیک، رنگ های روشن و ... همه و همه، حمام شما را تبدیل به جایی می کنند که در حد یک ویلای لاکچری باشد.

حمام اسپا

یکی از متد های جدید در طراحی حمام ها، حمام های اسپا می باشند و هدف اصلی در خلق چنین حمامی، ایجاد حس آرامش است. باقی آیتم ها و تجهیزاتی که در این حمام قرار دارند نیز در جهت نیل به همین هدف تعبیه گردیده اند.

 


مشاهده و خرید ویلا لاکچری در رویال ویلا


 

لابی ویلاهای لوکس

ورودی یا همان لابی ویلا ها، از اساسی ترین رکن ها برای طراحی یک ویلای لوکس می باشد، معمولا مهمانان ما پس از ورود از فضای بیرونی، به داخل ویلا، با اولین بخشی که مواجه می شوند، همین ورودی یا لابی می باشد، بنابراین هر چقدر با شکوه تر باشد، بر حیرت دیگران می افزاید. نورپردازی، المان های فانتزی، آیتم های لوکس و طراحی حساب شده و تخصصی می تواند یک ورود با شکوه را برای ما رقم بزند و حس لاکچری بودن ویلا را برای همگان بوجود بیاورد.

محوطه سازی

از اهمیت ورودی یا لابی، در لاکچری بودن ویلا گفتیم، اما فکر نمی کنم لازم به گفتن باشد که اولین حس لاکچری بودن را می توان از محوطه یک ویلا دریافت کرد، محوطه سازی می تواند بسیار ما را در رسیدن به یک ویلای لوکس یاری برساند. باغ های ژاپنی، نوعی از طراحی برای محوطه سازی هستند که توانسته اند به خوبی جای خود را در این صنعت پیدا کنند و توجه همگان را به خود جلب نمایند. استفاده از این نوع محوطه سازی، بی شک ویلای شما را تبدیل به همان چیزی خواهد کرد که شاید در رویاهای خود از آن انتظار داشتیم.

ماکتی از یک محوطه ویلا با طرح باغ ژاپنی

ماکتی از یک محوطه ویلا با طرح باغ ژاپنی

 

طراحی کاخ گونه

اما به یک مطلب اساسی می رسیم، طراحی کلی و ساختمانی ویلا، این طراحی هر چقدر بیشتر یادآور کاخ های باشکوه باشد، حس لوکس بودن را بیشتر منتقل می کند، سعی کنید، از طراحی هایی استفاده نمایید، تا هنگام مشاهده ویلایتان، حس حضور در یک قصر سلطنتی به شما دست دهد، کاخی باشکوه به سان کاخ پادشاهان، البته با ته مایه ای از مدرنیته.

 


 

مشاهده و خرید ویلا لوکس


 

 

مقالات پیشنهادی " رویال ویلا " :

فروش خانه روستایی ارزان در شمال و مازندران

خرید ویلا ارزان قیمت اقساطی در شمال

در خرید ویلا اقساطی در شمال کشور به چه نکاتی توجه کنیم؟

بهترین نقطه شمال کجاست،کدام شهر برای خرید ویلا مناسب است؟